Соціальна мережа, раніше відома як Twitter, зіштовхнулася з монументальними втратами, що очікуються до кінця 2023 року через відхід цілої групи великих рекламодавців. Про це пише Bloomberg та передає УНН.
Деталі
Згідно з інсайдерськими джерелами Bloomberg, прогнозується, що цього року компанія Ілона Маска отримає близько 2,5 мільярдів доларів доходу від реклами, що є "значним падінням" порівняно з минулими двома роками.
У звіті про доходи платформи Х за 2021 рік зазначено, що вона отримала 4,5 мільярда доларів від реклами у 2021 році. Точних цифр за минулий рік поки немає, оскільки компанія перестала публічно ділитися своїми фінансовими показниками після того, як Ілон Маск зробив її приватною у жовтні 2022 року. Тим не менш, X повідомила про $2,18 мільярда доходів від реклами за перші шість місяців минулого року.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Tesla Cybertruck не зможе отримати дозвіл на продаж в Європі
Згідно з інформацією Bloomberg, у 2023 році вже йдеться про трохи більше, ніж 600 мільйонів доларів на квартал. Загалом прогнозується, що у 2023 році загальний дохід мережі X досягне близько 3,4 мільярда доларів США, що включає продаж передплати та ліцензійні угоди. Але, як зазначає видання, в 2021 році Twitter заробив загалом понад $5 млрд.
Джерело недоліку знайти ніби неважко. Нещодавні суперечки навколо проблемних твітів, опублікованих Ілоном Маском, деякі з яких вважаються антисемітськими, а також виявлення того, що рекламний контент був поряд з відверто антисемітськими, заперечуючими Голокост, пронацистськими, супрематичними або ксенофобськими постами, призвели до масової втечі великих рекламодавців, зокрема таких, як Disney і Apple.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Штучний інтелект у журналістиці: ChatGPT агрегуватиме контент глобального Springer Media, зокрема "Politico", "Bild" та "Welt"