Вчені встановили зв'язок між фаст-фудом і шансами завагітніти

 • 15113 переглядiв

КИЇВ. 5 травня. УНН. Жінкам, які регулярно вживають фаст-фуд та їдять мало фруктів, важче завагітніти. Про такі результати нового дослідження вчених "Репродукція людини" повідомляє ВВС Україна, передає УНН.

У жінок з Австралії, Нової Зеландії, Великій Британії та Ірландії запитали про те, що вони їли за місяць до того, як завагітніли першою дитиною.

Акушерки збирали інформацію в жінок, які на 14-16 тижні вагітності. Їх питали, як часто вони їли фрукти, овочі та рибу, а також гамбургери, піцу, смажену курку та чіпси. Опитування 5598 жінок продемонструвало, що ті, хто вживає фаст-фуд чотири та більше разів на тиждень, довше намагаються завагітніти. При цьому вживання здорової їжі покращує шанси завагітніти.

"Ці дані показують, що здорове харчування, яке включає фрукти та мінімальне споживання фаст-фуду, покращує дітородну функцію", - сказав професор Клер Робертс з університету Аделаїди в Австралії, який керував дослідженням.

Разом з тим, хоч дослідження і велике, але воно вивчає лише лімітований перелік їжі.

За словами дослідників, не збирали і не враховували інформацію про харчування батька майбутньої дитини, що теж могло вплинути на шанси зачаття. Крім того, могли впливати й інші фактори.

Проте експерти відзначають, що все ж жіноче харчування впливає на шанси завагітніти.

Нагадаємо, експерт розповів, на які виплати можна розраховувати в Україні під час декрету та виховання дитини у 2018 році.

Українські Національні Новини Здоров'я
Популярні
Куди піти в Києві на вихідних 15-16 серпня

 • 12523 переглядiв

Новий посол Німеччини Борис Руґе розпочав роботу в Києві

 • 4472 переглядiв

Що святкують 14 серпня в Україні та світі

 • 16498 переглядiв

Новини по темі
Бойовики обстріляли КПВВ "Гнутове"

 • 18601 переглядiв

На Львівщині сталася ДТП за участі іноземця

 • 11424 переглядiв

Луценку написали сенатори США щодо справи Манафорта

 • 13460 переглядiв

Бойовики обстріляли автомобіль зі священиком на Донеччині

 • 10388 переглядiв

На Гаваях стався найпотужніший з 1975 року землетрус

 • 21693 переглядiв