Деталі
За останні 2 місяці відкрилися 10 нових гастрономічних бутиків у різних областях України. В МХП повідомили, що намір компанії у 2021 році – 150 нових торгових точок, що з урахуванням відкритих минулоріч 52 магазинів розширить торгову мережу "М’ясомаркет" до 200 магазинів.
За словами директора Департаменту з розвитку бізнесу клієнтів МХП Дмитра Морозова, амбіційною метою компанії є збереження високого темпу розвитку мережі, який вона демонструє з кінця 2020 року. (За даними Асоціації рітейлерів України, у грудні "М’ясомаркет" показував найвищу динаміку зростання серед всіх без винятку рітейлерів України – ред.) В той же час він підкреслює, що якість має пріоритет над кількістю. Головною для компанії залишається її філософія, яка полягає у турботі про кожного відвідувача.
"М’ясомаркет" – це не лише поява на ринку рітейлу магазинів нового формату. Це також створення невеличких острівців позитивних емоцій, де якісний сервіс і доброзичливе ставлення – один із основних пріоритетів. В магазинах працюють м’ясні сомельє, в яких є звання неофіційного шеф-кухаря кожної родини. Ці фахівці проходять спеціальне навчання у створеній на базі холдингу "Школі м’ясних сомельє", яку очолює бренд-шеф МХП та один з найавторитетніших українських шефів Алекс Юсупов. Сомельє доступною мовою відповідають на всі питання гостей магазину, підказують, яке м'ясо під яку страву взяти, розповідають про походження м'ясної продукції, діляться рецептами та допомагають клієнтам з вибором. За бажанням покупця, вони можуть безкоштовно замаринувати м’ясо безпосередньо у магазині", - розповіли в МХП.
Близько половини "М’ясомаркетів" об’єднані з кулінарними відділами, де готують шаурму та донери.
Підхід МХП – зробити ці гастрономічні рішення не тільки ситними, але й максимально здоровими. В той же час компанія постійно вивчає побажання покупців та приймає рішення по удосконаленню торгової мережі.
Найближчим часом планується розширити кулінарну лінійку, суттєво збільшити пропозицію по готовим стравам у магазинах, розповіли у компанії.
Розвиток франчайзингової мережі "М’ясомаркет", а також інших гастрономічних форматів МХП – Döner Market та гастростудії "Секрети Шефа" – є практичними кроками втілення стратегії щодо трансформації компанії з сировинної на кулінарну.
Для цього, зі слів Дмитра Морозова, МХП цілеспрямовано створює справжній маркет-плейс для бізнесу, коли партнери холдингу можуть працювати відразу в декількох форматах, які пропонує компанія. Франчайзі отримують оптимізовані бізнес-процеси в формі франшизи і працюють далі під успішною торговою маркою з гарантованим прибутком.