Деталі
Документ покликаний законодавчо закріпити можливість автоматичної фіксації порушень габаритно-вагових параметрів.
Також закон розширює повноваження Укртрансбезпеки в частині здійснення габаритно-вагового контролю, зокрема надає їй право стягувати в судовому порядку плату за проїзд вантажівок, які порушують габаритно-вагові норми.
Крім того, документ встановлює відповідальність вантажовідправника як першої ланки у вантажних перевезеннях і значно посилює відповідальність автоперевізників за недотримання габаритно-вагових норм.
"Раніше Глава держави наголошував, що перевантажений автотранспорт, особливо в період збору врожаю, руйнує дорожню інфраструктуру, і йдеться не лише про старі дорогі – розбиваються навіть новозбудовані траси.
Тому він наголосив на важливості ухвалення документа, який захистить дороги від руйнування надміру навантаженими автомобілями та підвищить рівень безпеки дорожнього руху", - відзначили в Офісі.
Додамо
За даними Міністерства інфраструктури, за підсумками 2020 року було перевірено 14 тисяч актів порушень габаритно-вагових параметрів і нараховано понад 137 млн грн плати за перевантаження.