Ярослав Зубченко, керівник управління операційних закупівель МХП, поділився на конференції "MHP Procurement Conference 2024: великий бізнес про закупівлі" найкращими практиками з побудови не тільки довгострокового, але й вигідного партнерства:
- Вимоги бізнесу дуже прості. Важливе своєчасне виконання контрактів, висока якість та оптимальна вартість. Тому всі закупівельні функції мають працювати на результат.
- Кожній компанії варто виділити стратегічні напрямки, від яких залежить її функціонування. За ними можна сформувати пул контрагентів, яких ви будете долучати до закритих процедур. Критерії для кожного пулу ви можете розробити відповідно до ваших потреб.
- Побудова екосистеми партнерств дозволяє нам, наприклад, майже 50% номенклатур покривати через партнерські контракти.
- Впровадження найкращих практик ринку — must-have для наших постачальників. Не бійтеся пропонувати кращі рішення чи покращення процедур. Від цього переваги отримаєте як і ви, так і ваші партнери. МХП, наприклад, готові формувати замовлення для завантаження потужностей партнера, зокрема, аби у нього була можливість оновлювати обладнання відповідно до найкращих рішень на ринку.
- Впровадження найкращих практик ринку — must-have для наших постачальників. Не бійтеся пропонувати кращі рішення чи покращення процедур. Від цього переваги отримаєте як і ви, так і ваші партнери. МХП, наприклад, готові формувати замовлення для завантаження потужностей партнера, зокрема, аби у нього була можливість оновлювати обладнання відповідно до найкращих рішень на ринку.
- Формуйте культуру відповідальності в команді. Саме вона стимулює зміни і спонукає працівників рухати процеси вперед.
- Стійкі партнерства — це ключовий елемент посилення української економіки.