ukenru
v-ampu-povidomili-scho-viklyuchno-sudnovlasnik-zobovyazaniy-pribrati-tanker-delfi

В АМПУ повідомили, що виключно судновласник зобов’язаний прибрати танкер Delfi

 • 12361 переглядiв

КИЇВ. 25 червня. УНН. В Адміністрації морських портів заявили, що обов’язок прибрати танкер Delfi несе виключно судновласник в межах встановленого терміну. Про це повідомляє УНН з посиланням на пресслужбу АМПУ.

“Адміністрація морських портів України вчергове ліквідувала забруднення акваторії поряд з танкером Delfi. Проблема аварійного судна поряд з одним з одеських пляжів має бути вирішена. Обов‘язок зробити це несе судновласник, який за особистим поданням, що було задоволено капітаном Одеського морського порту, повинен прибрати судно в межах встановленого терміну. Адміністрація морських портів України, враховуючи активне обговорення цього питання громадськістю, наголошує: єдиним законним шляхом вирішення проблеми з аварійним танкером є виконання усіх робіт та ліквідація наслідків інциденту безпосередньо і виключно власником”, — вказано у повідомленні.

Зазначається, що на цей час у АМПУ відсутні будь-які законні підстави для самостійного, від свого імені, прибирання судна Delfi. Таке право, відповідно до ст. 123 Кодексу торговельного мореплавства, Адміністрація морських портів України отримає лише за умови настання низки незалежних безпосередньо від АМПУ умов та обставин, зокрема, якщо власник не підніме судно у строк — до 20 липня 2020 року, танкер буде загрожувати навколишньому середовищу, за висновком Держекоінспекції, а власник судна документально підтвердить, що готовий відшкодувати витрати на проведені роботи.

“Лише у випадку настання (виконання) цих умов, ДП „АМПУ“ отримає право виконувати роботи з ліквідації наслідків аварії танкеру Delfi. Якщо хоча б одна з наведених умов не настане, право (а в цьому випадку і обов’язок) підняти та прибрати судно зберігатиметься виключно за власником. До речі, станом на 23 червня 2020 ДП „АМПУ“ отримано офіційна, чітка і недвозначна відмова судновласника від залучення АМПУ, компенсації витрат, а також завірено у повному розумінні відповідальності та фінансовій, організаційній та технічній готовності судновласника підняти власне судно”, — вказано у повідомленні.

Повідомляється, що план виконання робіт представлений судновласником, опрацьований та узгоджений капітаном Одеського морського порту та органами Держекоінспекції. Через активізацію виконання підготовчих робіт на звернення судновласника, граничний строк виконання робіт подовжено.

Нагадаємо, біля місця аварії танкера Delfi у воді зафіксували перевищення вмісту нафтопродуктів.

Українські Національні Новини

Кримінал та НП