ukenru
upravlintsya-uz-z-vantazhoperevezen-bude-shukati-chergove-hr-agentstvo-v-tsk-proti-i-poyasnili-prichini

Управлінця "УЗ" з вантажоперевезень буде шукати чергове HR агентство: в ТСК проти і пояснили причини

 • 14452 переглядiв

КИЇВ. 22 липня. УНН. Народний депутат, голова Тимчасової слідчої комісії з питань оцінки критичного стану “Укрзалізниці” Юлія Гришина в своєму Telegram-каналі висловилася щодо пошуку управлінця з вантажоперевезень із залученням HR-агентства.

Цитата

“Відбір кадрів доручено провести HR — компанії „Телент Едвайзорс“. Я нагадаю, що вантажоперевезення — це єдине джерело прибутку „Укрзалізниці“, який, в тому числі наповнює зарплатний фонд колективу, перекриває збиток від пасажирських перевезень і забезпечує оновлення інфраструктури. Одночасно це найбільш „ласий“ напрямок „УЗ“, на якому з року в рік паразитують фінансово-промислові групи, забезпечуючи власну прибутковість за рахунок низьких тарифів”, — написала вона.

Гришина навела дані НАБУ, згідно з якими тільки за два останні роки “Укрзалізниця” втратила 17 млрд грн через необґрунтовані (занижені) тарифи на вантажоперевезення.

“Виходячи з перерахованого вище, очолювана мною ТСК буде вкрай пильно стежити за підбором кадрів на цей напрямок. Ми наполягаємо на тому, щоб відповідальним за вантажоперевезення був призначений наш співвітчизник, з обов’язковим досвідом роботи в залізничній сфері, а не „транзитний пасажир“ з фінансовою або юридичною освітою і іноземними курсами”, — пояснила глава ТСК.

Гришина обурена тим, що для пошуку адекватного менеджера потрібно залучати цілі HR агентства, оплачуючи їхні дорогі послуги.

“По-перше, на жаль, ще жодне HR агентство не змогло себе виправдати і підібрати компетентних членів Наглядової ради „УЗ“ і правління, по-друге, з цим завданням можуть прекрасно справлятися Кабмін, профільне міністерство, а головне, Профспілка залізничників, яким з цими менеджерами далі працювати. Подивимося на результат роботи „Телент Едвайзорс“! Впевнена, дива не станеться. Адже ніякої відповідальності ці HR агентства за результати своєї роботи не несуть, а робота недешева — від 500 тис. гривень до мільйона”, — резюмувала вона.

Контекст

“Укрзалізниця” не вперше привертає дорогі HR-компанії для пошуку співробітників. Так, в квітні 2018 року незалежних членів наглядової ради державного підприємства вибирала міжнародна рекрутингова компанія “Odgers Berndtson”. При цьому, за даними ЗМІ, “Телент Едвайзорс” входить в цю ж групу.

З плином трьох років діяльності таких членів наглядової ради “Укрзалізниці”, підприємство отримало рекордний збиток в 11 млрд грн. З початку 2021 року збиток склав вже 1,7 млрд грн.

Крім того, парламентська Тимчасова слідча комісія з оцінки критичного стану “Укрзалізниці” визнала підібраних міжнародниками членів наглядової ради некомпетентними і закликала негайно їх звільнити. Нагадаємо, серед нинішніх членів наглядової ради “Укрзалізниці” — Шевка Аджунер, Андреас Матьє, Сергій Лещенко та Олег Журавльов.

При цьому зарплати некомпетентних членів наглядової ради і менеджменту “Укрзалізниці” в 50 разів перевищують зарплату залізничників, яка становить 11 000 гривень.

Українські Національні Новини

Політика