За його словами, з 1 по 15 червня 2021 року обіг вантажного вагона становив 7,03 доби. Таким чином, він пришвидшився на 24% у порівнянні з аналогічним періодом доепідемічного 2019 року та на 9,7% у порівнянні з п’ятнадцятьма днями червня 2020 року.
Середньодобове навантаження у першій половині червня 2021 року склало 727,5 тис. тонн, що на 11,2 % більше, ніж за аналогічний період 2020 року та на 3,3 % більше від першої половини червня 2019 року.
Доповнення
Водночас Тимчасова слідча комісія Верховної Ради з оцінки критичного стану “Укрзалізниці” фіксує загальне падіння вантажних перевезень залізницею.
“Останніми роками "Укрзалізниця“ стрімко втрачає частку на ринку вантажних перевезень. І це катастрофічна ситуація не тільки в частині втрати прибутку, а й наслідків. Коли скорочуються залізничні перевезення, неминуче ростуть автомобільні — з такою динамікою ми за лічені роки просто знищимо наші нові і такі довгоочікувані дороги”, — заявила голова ТСК Юлія Гришина за підсумками крайнього засідання 15 червня.