“В одну із наймальовничіших столиць Європи можна буде дістатись комфортним поїздом без пересадок. „Укрзалізниця“ спільно з MÁV-START nemzetközi utazások планує запустити прямий маршрут „Мукачево — Будапешт“. Завершили перемовини з нашими угорськими колегами. Вони готові надати рухомий склад, що буде курсувати євроколією, яка і сполучає ці два міста. На новому напрямку не витрачатиметься час на перестановку вагонів з широкої колії на вузьку — це значна перевага маршруту”, — зауважив Кравцов.
Як пояснив він, зараз поїздам потрібно змінювати колісні пари, а це кілька додаткових годин в дорозі.
Ціни на квитки будуть досить демократичними: другий клас — трохи більше 700 грн, перший клас — близько 1000 грн.
У зв’язку з таким нововведенням, компанія планує відремонтувати вокзал у Мукачеві. Станцію планують перетворити на потужний хаб для подорожей країнами ЄС.
“Певен, новий зручний маршрут відкриє українцям ще більше цікавих міст Європи!”, — наголосив Кравцов.
Як повідомили у прес-службі “Укрзалізниці” для реалізації проекту компанія планує спорудження окремої пасажирської платформи поруч із колією, що знаходиться на відстані 500 м від будівлі залізничного вокзалу станції Мукачево. Також необхідно впорядкувати близько 40 км колії стандарту 1435.
Сторони досягли домовленостей, що перевезення за маршрутом Мукачево — Чоп — Будапешт здійснюватиметься рухомим складом угорської сторони, оскільки “Укрзалізниця” не експлуатує пасажирський рухомий склад для колії шириною 1435 мм.
Передбачається, що маршрут поїзда Мукачево — Будапешт пролягатиме через угорські міста Дебрецен та Ньїредьгаза. Поїзд долатиме відстань близько 400 км орієнтовно за 7 годин. Прикордонно-митні операції здійснюватимуться на станції Чоп.
Також у компанії додали, що у графіку руху поїздів на 2017/2018 рік у сполученні між Україною та Угорщиною передбачено щоденне курсування поїздів: одного потяга сполученням Будапешт — Чоп та семи потягів сполученням Захонь — Чоп. Також передбачено курсування безпересадкових вагонів: з Києві та Львова.
Нагадаємо, Президент України Петро Порошенко запропонував побудувати вузькоколійну залізничну дорогу від кордону з ЄС до Львова.