“Наша горілка єдина в своєму роді, в силу своїх смакових характеристик. Medoff відомий у всьому світі своєю м’якістю, яку ми досягаємо унікальним методом фільтрації з використанням мікрочастинок меду. Такий процес ми називаємо „медовий дощ“. Вперше ця технологія була застосована в 1902 році в Англії. Ми її вдосконалили з урахуванням технологічного прогресу і інновацій.
Друга наша особливість і обов’язкова умова для експорту за кордон — це ретельний контроль якості на всіх етапах виробництва горілки. Ми працюємо з провідними лабораторіями на ринку для того, щоб гарантувати якість напою в кожній випущеній пляшці”, — розповів вона.
За словами Івушкіної, компанія також має дуже високі вимоги до виробничих майданчиків, на яких виробляють горілку.
“Тому що ми розуміємо, що ризикувати іміджем бренду не маємо ні найменшого права.
Також Medoff має унікальну технологію захисту від підробок, зокрема, це технологія SecurCap, коли при відкритті пляшки Medoff випадає герб бренду червоного кольору. Наш бренд практично неможливо підробити. І ця особливість дуже цінується усіма нашими міжнародними партнерами. Оскільки в ЄС про права споживача і про їхній захист хвилюються і піклуються”, — зазначила глава ради директорів Beverage Trading Company.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Успіх Medoff на світовому ринку — це заслуга людей, які люблять свою справу
На сьогоднішній день Medoff експортується в понад 45 країн світу, серед яких: Китай, Корея, Німеччина, Італія, Сінгапур, Великобританія, Нідерланди, Іспанія, Швеція, Португалія, Греція, Японія, Індія, Швейцарія, Франція, Нігерія та інші.
“І на цьому зупинятися ми не хочемо і не будемо. Бренд Medoff сьогодні активно розвивається і випускає новинки. Зовсім недавно ми презентували лінійку Medoff Cities. Ця унікальна за своєю природою лінійка пропонує три смаки: Medoff New York (ультрам’яка з ароматом меліси), Medoff Berlin (м’яка з додаванням солодового спирту) і Medoff Tokyo (м’яка горілка, виготовлена на основі рисової настоянки). В Cities-колекції ми спробували передати особливості і традиції кожного окремого регіону, щоб максимально відповідати запитам покупців в різних куточках світу. Всі три позиції дуже м’які, що ще раз підкреслює ключову перевагу бренду Medoff”, — зазначила Івушкіна.
Як писав УНН, в Україні подорожчав алкоголь. Причиною подорожчання стало рішення МЕРТ про перегляд мінімальних роздрібних цін на алкогольну продукцію.
У ЄБА завили, що це рішення прийнято в інтересах споживача і пояснили, що таким чином покупця захищають від придбання підробленого і контрафактного алкоголю.