“Ми сусіди, Україна — це третій ринок у світі, Польща — четвертий ринок, але вона займає перше місце у Європейському Союзі. Звичайно, через сусідство певний вплив української горілки на польський ринок, особливо у прикордонній зоні, існує. Але, Польща — це колиска горілки, “wódka” народилася на території давньої Польщі і ми з гордістю займаємося її промоцією на ринках усього світу,” — відзначив він.
На сьогодні у Польщі сьогодні функціонує 70 горілчаних підприємств. Діє 60 тисяч пунктів продажу алкогольних напоїв, які отримали на це відповідний дозвіл.
“Вино, пиво, наливки, сидр доповнюють ринок і свідчать про дозрілість ринку алкоголю, але Польща була, є й буде країною горілки,” — додав А.Шумовський.