Участь у ньому взяли 47 вихованців трьох пілотних шкіл Києва і Чернігівщини.
“Освіта — це ваш паспорт у майбутнє. Це не дипломи або сертифікат, це ваші знання. „IT-школяр“ об’єднав команду професіоналів, які понад усього прагнуть зробити освіту в Україні якіснішою. Ми робимо ставку на вас. Впевнений у наступні два дні вам вдасться впоратися зі складними завданнями, втілити в життя всі свої ідеї і змінити життя власних шкіл”, — сказав на відкритті автор проекту “IT-школяр”, віце-президент АППУ Валерій Омельченко.
Хакатон на тему “Цифрова школа майбутнього” проводився за методикою Cisco. Учасники у складі 7 команд мали визначити найактуальнішу проблему власної школи, запропонувати рішення, розробити прототип, бізнес-модель і захистити проект перед журі. В роботі командам допомагали надані партнерами комп’ютери і конструктори, а також досвідчені ментори: керівник Brain Basket Foundation Ілля Онищенко, керівник Центру робототехніки Boteon Олексій Резниченко, головний операційний директор IT Education Academy Микола Гугулі, інструктор навчального центру “Сократ” Роман Черненко, вчитель інформаційних технологій НВК № 141 “ОРТ” міста Київ Тетяна Лук’янчук. Проекти оцінювало журі: радник ради директорів Ciklum holdings Марина Вишегородських, голова Комітету з цифрових технологій в освіті при МОН Тетяна Нанаєва, керівник програм Cisco Networking Academy Олена Домотенко, Resource Development Lab Head, EPAM Євген Тихонов і керуючий ЦеХАБ Ігор Варянко.
Хакатон мав на меті перевірити знання і навички, здобуті учнями під час факультативів з програмування, робототехніки, розробки сайтів, 3D-моделювання тощо. За його підсумками перше місце посіла команда ACDC, що об’єднала учнів Малодівицької ЗОШ (Чернігівська область) та НВК № 167 (Київ). Вони розробили проект вироблення електроенергії для шкіл за рахунок відкриття і закриття дверей шляхом встановлення на них генераторів. Друге місце посіла команда “Динаміт” з проектом System Door. Діти запропонували технологію контактних браслетів для учнів, батьків і вчителів, аби унеможливити доступ посторонніх осіб у навчальні заклади. Третьою стала команда Avengers з проектом автоматизованої системи пошуку книжок у бібліотеках. На прикладі макету діти “запрограмували” книжкову полицю, яка при введені коду потрібної книжки одразу висуває її вперед. Призи для команд надала компанія Цитрус — планшети Lenovo (1 місце), 3D ручки (2 місце), повербанки (3 місце).
“Крім дітей тут присутні і вчителі, які дивляться на цей хакатон не просто як на змагання, а як на можливий новий формат навчання в школах. Адже зараз вже в 5 і 6 класах починають виростати інженери, які згодом зроблять нашу країну надзвичайно успішною. Ми віримо в вас”, — сказала Олена Домотенко.