Єврокомісія скоригувала розміри мит на імпорт до Євросоюзу китайських електромобілів. Після цього тариф на ввезення в ЄС електромобілів американської компанії Tesla, вироблених на її заводі в Шанхаї, було знижено з 20,8% до 9%. Про це УНН пише з посиланням на Deutsche Welle.
Деталі
Європейська комісія знизила запланований тариф на імпорт автомобілів Tesla, вироблених у Китаї, до 9%.
Для продукції одного з найбільших китайських виробників електромобілів BYD Co. мито знижено з 17,4% до 17%, для Geely - з 19,9% до 19,3%. Тариф для інших китайських виробників, які співпрацювали з ЄК, становитиме 21,3%, а не 20,8%, як було оголошено раніше. Компаніям, які не співпрацюють з Єврокомісією, доведеться платити 36,3% замість 37,6%.
Остаточне рішення ЄК буде опубліковано регулятором після аналізу всіх коментарів.
Контекст
Пекін офіційно поскаржився до СОТ на збільшення Єврокомісією мит на імпорт електромобілів з Китаю в ЄС.
У ЄС діяли 10%-ві мита на ввезення електромобілів з КНР. Однак Євросоюз звинувачує Китай у тому, що він величезними сумами субсидує виробництво та експорт електромобілів. Ці моделі здатні серйозно потіснити європейських виробників, особливо якщо пропонувати їх за штучно заниженими цінами. Автовиробники з Франції, Італії та Іспанії підтримали підвищення мит, Німеччина ж виступила проти.
Нагадаємо
У липні Європейська комісія запровадила тимчасові компенсаційні мита на імпорт акумуляторних електромобілів з Китаю, які на момент впровадження сягали 37,6%. Однак нові тарифи ЄС на китайські електромобілі не поширюються на гібридні автомобілі, що дало змогу китайським автовиробникам продовжувати продавати частково електричні гібриди в Європі за нижчими тарифами.