Російські сенатори вважають, що це можна трактувати як порушення територіальної цілісності країни.
В пояснювальній записці до законопроекту, планують внести поправки в закон “Про рекламу”. Автори вважають, що зміни необхідні, щоб була можливість регулювати виробництво і реалізацію друкованої продукції, навчальної літератури і карт.
В якості прикладів сенатори призвели рекламу пива “Сибірська Корона”, де, як вони стверджують, “в якості торгової марки використовується географічна карта Росії без окупованого Криму”. Аналогічний приклад був і в рекламі компаній Coca-Cola і PepsiCo.
Також туристичної компанія TripAdvisor позначала Крим як суб’єкт України, посилаючись на подібну класифікацію в структурах ООН.
“Подібні порушення також можуть кваліфікуватися, як пропаганда порушення територіальної цілісності Російської Федерації,” — йдеться в документі.
Як повідомляв УНН, у Мін’юсті РФ пояснили, чому не передали Україні 12 засуджених із Криму.