Деталі
Зміни, які не були помітні на сайті в неділю вдень, виникли за недавнім визнанням Маска про те, що доходи від реклами, як і раніше, становлять майже половину від тих, що вона отримувала раніше. Внаслідок цього, а також через велике боргове навантаження, доходи компанії зменшуються.
«Тимчасова версія логотипа «X» з'явиться сьогодні, – повідомив Маск у «Твіттері», додавши, що сайт «X.com» тепер перенаправлятиме трафік на сайт «Твіттеру». Компанія X Corp, що належить Маску, володіє Твіттером.
У неділю Маск написав повідомлення про те, що він хотів би змінити логотип «Твіттеру», і опитав мільйони передплатників, чи згодні вони змінити колірну гаму сайту із синьою на чорну. Він розмістив зображення стилізованої літери X на чорному тлі з космічною тематикою.
«Скоро ми розпрощаємося з брендом «Твіттеру» і поступово з усіма птахами», – повідомив Маск.
З того часу, як у жовтні Маск придбав «Твіттер», компанія змінила свою назву на X Corp, що відображає прагнення мільярдера створити «супердодаток», подібний до китайського WeChat.
Раніше
У квітні старий логотип «Твіттеру» у вигляді синього птаха був тимчасово замінений на логотип Dogecoin у вигляді собаки сіба-іну.
Компанія піддалася критиці з боку користувачів та фахівців з маркетингу, коли на початку місяця Маск оголосив, що «Твіттер» обмежуватиме кількість твітів, які користувачі можуть прочитувати щодня.
Обмеження кількості твітів на день зіграло на руку суперницького сервісу Threads, що належить компанії Meta Platforms, який за п'ять днів після свого запуску 5 липня подолав позначку 100 млн передплатників.