У Києві планують реалізувати проект зі створення швидкісної виділеної смуги для громадського транспорту, яка буде відокремлена бар’єром, так званої BRT-лінії. Її планують побудувати від Троєщини через Московський міст, вул. Олени Теліги до Севастопольської площі.
“Громадський транспорт буде рухатися цією виділеною смугою, на яку більше ніхто заїхати не зможе. Це означає, що автобуси і тролейбуси не будуть стояти в заторах”, — коментує Перший заступник голови Київської міської державної адміністраці Геннадій Пліс.
Він вважає проект досить амбітним, адже його пропускна здатність 140 тисяч пасажирів на день.
“Це більше, ніж за розрахунком на лінії метро, яка може бути побудована на Троєщину, з огляду на відсутність інфраструктури на підвезення людей до лінії метро. BRT-лінія обійдеться в 3 млрд гривень. Тому раціональніше спочатку побудувати BRT, а потім — метро”, — переконаний Г.Пліс.
За його словами, розглядаються різні можливі варіанти фінансування нововведення.
“Це можуть бути як бюджетні гроші, так і кредитні або кошти інвесторів. Звичайно, найімовірніше, фінансування буде йти або за рахунок кредиту, або за рахунок бюджету. Але ми дуже акуратно підходимо до залучення кредитів”, — підкреслив Г.Пліс.