Деталі
Toyota Motor оголосила у п’ятницю, що її продажі автомобілів зросли на 5,1% у першій половині 2023 року порівняно з аналогічним періодом роком раніше, завдяки послабленню обмежень на постачання напівпровідників та високому попиту в Японії.
Протягом шести місяців до червня компанія реалізувала приблизно 4,9 мільйона автомобілів по всьому світу, включаючи розкішний бренд Lexus, порівняно з приблизно 4,7 мільйонами автомобілів у тому ж періоді 2022 року.
Продажі Toyota в Японії за цей період зросли на 33,2% до 878 215 одиниць, що становить значний приріст порівняно з попереднім роком. Водночас в США продажі зазнали невеликого зниження на 0,7% і становили трохи більше ніж 1 мільйон автомобілів. У регіоні Азії продажі впали на пів відсотка, становлячи приблизно 1,5 мільйона одиниць.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Укравтопром: автомобілі з Китаю зайняли 12% первинного ринку України
Зазначається, що у червні світові продажі зросли на 10% до 898 947 одиниць завдяки зростаючому попиту, у тому числі на електрифіковані транспортні засоби, такі як гібриди, на ключових ринках, таких як США та Європа. Проте продажі в Китаї впали вперше за три місяці на 12,8% до 174 548 автомобілів. За січень-червень продажі в Китаї знизилися на 2,8%.
Натомість, глобальні продажі гібридних електромобілів зросли на 37,6% порівняно з попереднім роком до 292 131 одиниць, що становить трохи менше третини від загальної кількості автомобілів, проданих у світі минулого місяця.
Тільки у червні Toyota продала 10,191 акумуляторних електромобілів по всьому світу, включаючи бренд Lexus, приблизно 5000 з них продали в Китаї. Таким чином, загальна кількість акумуляторних автомобілів, проданих у першій половині 2023 року, становить 46171 одиниць.