За даними видання, вони також сперечалися про те, як поводитися з конфіденційними даними користувачів.
Сандберг і Цукерберг були прихильниками рекламної моделі, в тому числі виступали за те, щоб використовувати інформацію, якою обмінюються користувачі, для подальшого показу їм націлених рекламних оголошень. За даними The Wall Street Journal, Кум і Актон були «справжніми прихильниками конфіденційності» і презирливо ставилися до подібних потенційних варіантів одержання прибутку. Одне джерело видання, обізнане про відносини між ними, описав їх як «дуже пасивно-агресивні».
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У США подали в суд на Facebook і Google через політичну рекламу
Згодом обидві сторони усе більше розчаровувалися в підходах своїх опонентів, пише видання. Актон, який керував командою розробників WhatsApp, пішов у відставку у вересні минулого року, Ян Кум оголосив про відхід 1 травня.
Проте джерела The Wall Street Journal розповіли, що засновники WhatsApp не пішли на відкритий конфлікт із Цукербергом і вирішили, що зацікавлені в збереженні нормальних відносин із керівництвом Facebook.
Нагадаємо, в Європейському Союзі 25 травня набули чинності нові правила захисту даних. "Загальний регламент захисту даних" дає громадянам ЄС більше прав щодо того, як використовується їхня особиста інформація. Тепер усі громадяни ЄС мають право бачити, яку інформацію компанії мають про них, і можуть вимагати видалити цю інформацію.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook продовжить збір даних про своїх користувачів
Запровадження нових правил відбувається на тлі скандалу навколо британської аналітичної компанії Cambridge Analytica та найбільшої у світі соціальної мережі Facebook. У березні поточного року The New York Times повідомила, що Cambridge Analytica вдалося зібрати особисті дані понад 50 млн користувачів соцмережі. Пізніше Facebook повідомив про витік даних майже 90 млн користувачів. Інформація була використана для розробки алгоритму аналізу політичних уподобань виборців. Як розповіли колишні співробітники компанії, створений алгоритм полегшував розсилку користувачам політичної реклами з метою потенційно вплинути на їхні голоси.