Цитата
"Заявники повідомляють, що швидке уповільнення може відбуватися без попередження і часто неодноразово протягом одного їздового циклу", - йдеться у повідомленні агентства NHTSA.
Багато власників писали у своїх скаргах, що побоюються удару ззаду на автостраді.
Деталі
Агентство розпочало розслідування безпричинного гальмування у моделях Tesla Model 3 та Y у лютому минулого року після отримання 354 скарг. Дослідження охоплює приблизно 416 000 автомобілів моделей 2021 та 2022 років випуску. У лютому агентство заявило, що у нього немає повідомлень про аварії чи травмованих.
Наразі агентство шукає інформацію про гарантійні претензії на безпричинне гальмування, включаючи імена власників та інформацію про те, який ремонт було зроблено. Воно також шукає інформацію про датчики Tesla, будь-які тести або дослідження проблем з гальмуванням або про те, чи були внесені які-небудь модифікації.
Агентство просить Tesla докладно описати свою оцінку "імовірного дефекту" в автоматизованих системах, у тому числі те, що викликало непотрібне гальмування, і ризик безпеки автомобіля, який представляє проблема.
Доповнення
Розслідування є ще одним у низці інших, зокрема і щодо програмного забезпечення Autopilot і Full Self-Driving. Попри їхні назви, жодна з функцій не може керувати транспортними засобами без нагляду людей.
Це четверте офіційне розслідування щодо техаського автовиробника за останні три роки, і з січня 2021 року NHTSA тримає на контролі 23 справи щодо автомобілів Tesla.
Окрім того, NHTSA проводить ширше розслідування аварій за участю частково автоматизованих систем керування автовиробниками. З 2016 року агентство відправило команди на 34 аварії, у яких системи або використовувалися, або були підозри щодо їх роботи. З 34 28 пов'язані з Tesla.
15 людей загинули в аваріях, які розслідує NHTSA, ще щонайменше 15 отримали поранення. Згідно з документами агентства, 14 із загиблих були в аваріях за участю Tesla.
NHTSA також розслідує, чому Tesla на автопілоті врізалася в машини екстрених служб, які були припарковані на дорогах.