svitovyi-avtoprom-tremtyt-na-foni-dominuvannia-u-knr-vitchyznianykh-brendiv-takykh-yak-byd-zmi

Світовий автопром тремтить на фоні домінування у КНР вітчизняних брендів, таких як BYD – ЗМІ

 • 8616 переглядiв

Китай стає грошовою ямою для іноземних автовиробників, - великі бренди втрачають свої позиції на колись прибутковому ринку, оскільки китайські споживачі переходять на вітчизняні електромобілі.

Передає УНН із посиланням на The Wall Street Journal, Handelsblatt та 20 Min Holding.

Деталі

Західний автопром зіткнувся із серйозним падінням продажів в Китаї, - особливо це стосується Volkswagen, Mercedes-Benz, GM і Honda. Серед причин - дешеві електричні моделі далекосхідних постачальників. Йдеться про BYD, Geely і Li Auto.

Ми чітко бачимо витіснення традиційних систем приводу. Паралельно з різким зростанням частки електромобілів у Китаї зростає домінування вітчизняних постачальників

- пояснив Ян Бургард, керівник автомобільної консалтингової компанії Berylls by Alix Partners.

Ситуація стає ризикованою, особливо для масових виробників, таких як Volkswagen. Найбільший європейський автовиробник може отримати цього року приблизно на три мільярди євро менше доходу, ніж у 2018 році. Наразі тенденція до зниження продовжується. У першому півріччі поставки впали ще на чотири відсотки до 931 000 одиниць. За чотири з половиною роки частка ринку Volkswagen Group у Китаї серед усіх суббрендів скоротилася з 19 до 14 відсотків.

Інший німецький флагман зараз також бореться в Китаї: Mercedes-Benz. Оскільки група працює в основному в преміальному та люксовому сегментах, її бізнес поки що йде досить добре. Але в першому півріччі відбулося зниження на 10 відсотків - було продано 352 000 автомобілів. Пропорційний результат від спільного виробництва з китайською державною компанією Baic навіть скоротився на 15%.

Гібриди та електромобілі на ринку нових авто стали популярніші05.08.24, 12:52

Тим часом, BYD Seagull та інші компактні та маленькі автомобілі китайських виробників, які можуть змінити автомобільну промисловість своїми низькими цінами.

Ці транспортні засоби виробляються в Китаї набагато дешевше, ніж міжнародні бренди за межами Китаю, часто на заводах, які підтримуються урядом, і кажуть, що в Європі вони пропонуються за ціною менше 20 000 євро, у Китаї вони коштують близько 10 000 євро. – каже Юрген Зельтер, експерт з автомобільної промисловості в Азії та США.

Приклад

Цифри Статистичного управління Австрії показують невелике зниження попиту на електромобілі в країні, втім саме BYD тепер займає постійне місце в ТОП-3 найпопулярніших брендів серед чисто електричних реєстрацій.

Втім європейські, зокрема німецькі виробники мають "сильний імідж бренду в усьому світі, якого бракує молодим китайським брендам".

З нинішніх близько 130 китайських брендів лише десять можуть вижити, оскільки китайські автомобілі стануть споживчими товарами, зауважує експерт.

Volvo відкликає 72 тисячі нових електрокарів09.06.24, 02:35

Ігор Тележніков

Технології

    Популярні

    Новини по темі

    Уряд схвалив спрощення реєстрації ліків

     • 10838 переглядiв

    Армія рф обстріляла Донеччину: загинуло четверо літніх людей

     • 14264 переглядiв

    На Харківщину ворог з початку року скинув 950 КАБів - Синєгубов

     • 28569 переглядiв