ukenru
shvidkisniy-foksazh-u-fokstrot-onovleno-servis-samovivozu

Швидкісний "Фоксаж": у Фокстрот оновлено сервіс самовивозу

 • 30578 переглядiв

КИЇВ. 22 січня. УНН. Ритейлер презентував новий неймінг опції самовивозу інтернет-замовлень з роздрібних магазинів мережі, раніше більш відомої як “пікап”. Відтепер Фокстрот популяризує рівнозначний їй сервіс з назвою “Фоксаж”.

Удосконалення послуги click-and-collect є однією з основних задач в реалізації омніканальної стратегії бренду. За даними компанії, все частіше покупці готові робити покупки, поєднуючи онлайн і офлайн досвід. У Фокстрот частка такої аудиторії у 2020 році зросла удвічі і складає понад 60%. Причиною росту послужив і всесвітній локдаун, і посилення присутності бренду в діджитал-середовищі.

“Кожен другий покупець, оформлюючи замовлення на FOXTROT.UA, адже це швидко і можна зробити у зручний для нього час. Тому в ім’я „Фоксаж“ ми вклали швидкість, спритність і енергію лисички — символу нашого бренду, співзвучність з відомою кінострічкою і принципи, на яких заснована суть послуги самовивозу: легке оформлення онлайн замовлення, його готовність до видачі протягом 30 хвилин і швидке отримання (до двох хвилин при сплаченому товарі або оплаті на касі)”, — розповів про нововведення Кирило Попов-Черкасов, e-commerce директор мережі Фокстрот.

Він додав, що в цілому в 2020 році частка послуги самовивозу також показала подвійне зростання, а в Чорну п’ятницю цією опцією скористалися 69% покупців.

“Така динаміка свідчить про затребуваність і актуальність сервісу „замовляй онлайн — забирай в магазині“, оскільки дає клієнту можливість отримати інтегрований досвід покупки. Це швидко, зручно і надійно. Крім того, вибираючи онлайн і забираючи свою покупку в магазині, є можливість додатково проконсультуватися з обраної техніки, а також обрати собі щось додатково”, — зазначив Кирило Попов-Черкасов.

Вперше послугу самовивозу “пікап” покупцям Фокстрот запропонували в 2013 році. У 2019 року в компанії змінили підхід в її реалізації, максимально скоротивши час з моменту замовлення на сайті до отримання покупки в магазині. Восени минулого року бренд запустив ще один сервіс зі швидкого отримання онлайн-замовлень — експрес-доставку за 2 години.

Раніше у Фокстрот розповіли, що після виходу з “весняного” локдауна з червня по грудень 2020 року приріст продажів мережі електроніки склав 25% в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року. В цілому ж, за обсягами продажів компанія закінчила минулий рік зі зростанням +20%.

Довідка: Фокстрот — одна з найбільших торговельних мереж за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки та побутової техніки в Україні. Бренд Фокстрот є омніканальним (офлайн і онлайн торгівля): охоплює 162 магазини загальною торговою площею 153 тис. кв. м в 90 обласних і районних центрах України та інтернет-магазин FOXTROT.UA, трафік відвідування якого сягає 9,5 млн користувачів в місяць.

Бренд Фокстрот розвиває Група компаній “ФОКСТРОТ”, співзасновники — Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев.

Українські Національні Новини

Новини Бізнесу