"Влітку традиційно зростає споживання пива. У сезон (влітку - ред.) пива продається практично у три рази більше, аніж навесні, взимку чи восени. Все залежить від погоди: чим спекотніше - тим більше пива купують українці. Пиво та сидр - це ті напої, які вживають українці, аби втамувати спрагу", - розповів він.
Поряд з цим, узимку українці переходять на міцні алкогольні напої, додав експерт.
"Щодо інших видів алкогольних напоїв - горілки, коньяку, вина, їх рівень споживання влітку не є високим. А от у період свят та у холодну погоду українці "переключаються" на міцний алкоголь, зокрема, горілку. Вино та коньяк традиційно маємо на столі у період до свят.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українці вчаться пити "правильні" вина – Безуглий
До речі, рівень споживання міцного алкоголю в Україні не є низьким", - розповів Товкач.
У свою чергу економічний експерт Олександр Охріменко зауважив, що споживання горілки та вина зростає у період загальноукраїнських свят.
"Українці п'ють горілку та вино приблизно однаково протягом року. Єдине - споживання як горілки, так і вина дещо зростає напередодні та у період загальноукраїнських свят. Наприклад - травневі свята. Щодо пива - його споживання зростає влітку", - зазначив він.
Нагадаємо, як писав УНН, в Україні презентували абсолютно нове вино з незвичайними смаками. Так, лінійка вин Felicitas від компанії Beverage Trading Company складається з 5 позицій: Pinot Noir, Traminer, Viorica, Feteasca Neagra, Feteasca Regala.
При цьому Traminer і Feteasca Neagra є напівсолодкими винами, а Pinot Noir, Viorica і Feteasca Regala - класичними сухими.
Саме вина Viorica, Feteasca Neagra і Feteasca Regala повинні стати справжнім відкриттям для українського споживача, оскільки раніше ці сорти практично не були представлені на нашому ринку.