У нових магазинах мережі традиційно широкий вибір сучасних гаджетів, зокрема, смартфонів, ноутбуків, портативної акустики та аксесуарів до техніки та електроніки. Крім того, можна з легкістю обрати телевізор, придбати товари для геймерів та габаритну побутову техніку.
Алгоритм доволі простий: продавець замовляє необхідний товар, оформлює зручний спосіб доставки, а клієнтові автоматично надсилається електронний рахунок для оплати — смс-повідомленням або ж на e-mail. Так, можна придбати товари, яких немає в наявності в магазині.
“Як один з лідерів ринку електроніки та побутової техніки, ми продовжуємо активно розвиватися та підтверджувати цей статус, — коментують у компанії. — В першу чергу від цього отримають користь наші клієнти по всій Україні. Адже ми надаємо можливість повноцінного ознайомлення з асортиментом та придбання товару для поціновувачів живого шопінгу. А консультанти в магазинах MOYO завжди готові надати комплексну інформацію для прийняття рішення про покупку”, — коментують у пресслужбі мережі MOYO.
Розширення мережі також підтримує мультиканальний статус рітейлера зі значною часткою продажів онлайн. Крім того мережа має флагманський магазин MOYO 24/7 у Києві з можливістю придбати товар в будь-який день і час.
Наразі в Україні налічується вже 45 магазинів у 20 містах. Нещодавно нові торгові точки відкрили також у Борисполі, Запоріжжі, Одесі, Маріуполі, Львові та Києві. Із повним списком та іншою додатковою інформацією можна ознайомитися на сайті компанії.
Про компанію:
MOYO — перший національний омніканальний рітейлер техніки і електроніки в Україні, який приймає та обробляє онлайн-замовлення в цілодобовому форматі. Перший магазин мережі відкрився в 2009 році. На даний момент мережа налічує 45 модернізованих магазинів у 20 містах України. Компанія дотримується закону України та підтримує всі превентивні дії щодо захисту населення від поширення вірусу COVID-19. Інтернет-магазин працює в посиленому режимі.