Так, за словами Сергія Бикова, досить креативним ходом стала роздача лампочок у Чернігові з метою привернути увагу виборців до програми енергоефективності народного депутата Антона Полякова, який балотується на посаду міського голови від партії "За майбутнє".
"На першому місце я б назвав лампочки – це досить креативний хід, його активно використовують, як ми бачимо, у Чернігові", - наголосив експерт.
Представник чернігівського виборчого штабу партії "За майбутнє" Юлія Пастушенко своєю чергою вважає, що крім просвітницької функції щодо енергоефективності в домівках містян, лампочка також несе в собі своєрідний символізм: яскраве світло, яке пронизує темряву корупції та робить всі процеси в Чернігові відкритими та прозорими.
Політолог Сергій Биков також вважає, що інструментом креативу в передвиборчій гонитві є нетрадиційне використання соціальних мереж у Одесі.
"Також активно пішли через соціальні мережі, але не традиційним шляхом – просто запускати рекламу, а, наприклад, запускають пісні про кандидатів, про партії. Це абсолютно нормальна історія. Наприклад, в Одесі зняли кліп про мера Труханова. Він досить жартівливий, але якщо його зробили опоненти мера – він може зіграти йому на руку", - впевнений політолог.
Третім креативним підходом Биков називає розповсюдження різноманітних дрібних подарунків, які підкріплюють соціологією.
"Ну і третій хід - активне розповсюдження всіляких подарунків, які підкріплені буклетом із соціологією інформативною. Адже люди у нас звикли все-таки більше голосувати за переможця. Якщо ти хоч і зухвало, але все ж таки говориш про те, що ти переміг – це працює на твою користь", - додав Биков.
Нагадаємо, раніше УНН писав, що політологи вважають неминучим другий тур виборів міського голови у столиці. У Чернігові хоч відрив чинного мера від свого найближчого опонента досить високий, рейтинг самого Атрошенка балансує на межі 50%. У Труханова ситуація краща – його рейтинг за останніми даними КМІС становить 61%, а стосовно Філатова (48%), то він так само, як і Кличко та Атрошенко має перспективу другого туру.