Покоління Z більше довіряє YouTube, ніж іншим соціальним платформам, повідомляє Business Insider з посиланням на дані нового опитування, проведеного у співпраці з YouGov, пише УНН.
Деталі
Згідно з недавнім опитуванням, з усіх основних соціальних мереж YouTube лідирує серед дорослих представників покоління Z. За даними опитування, приблизно 59% представників покоління Z у віці від 18 до 26 років вважають YouTube певною мірою або дуже заслуговуючим на довіру. Лише 28% людей визнали його певною мірою або дуже ненадійним.
На другому місці опинився Instagram, який викликав деякі розбіжності: він набрав 40% голосів покоління Z за надійність, але також і 45% за ненадійність. (Серед респондентів 15% заявили, що не визначилися).
Із шести платформ у Facebook справи йдуть найгірше: 60% дорослих представників покоління Z назвали його певною мірою або дуже ненадійним. Тільки 28% представників покоління Z назвали його таким, що заслуговує на довіру.
Слідом за ним йде TikTok: 57% опитаних вважають його ненадійним. За рейтингом надійності він показав себе трохи краще, ніж Facebook: 30% представників покоління Z заявили, що TikTok деякою мірою або дуже заслуговує на довіру.
Довідково
У липні Business Insider у співпраці з YouGov опитав понад 1800 американців, які належать до п'яти поколінь. Понад 600 респондентів належали до покоління Z, яке визначається як люди, що народилися в період з 1997 по 2012 рік. Business Insider опитала тільки тих, хто старше 18 років.