Так, за словами директора компанії "Автотранс" Сергія Михайлика, події, які зараз відбуваються, нагадують 2011 рік, коли створювалася "схема Курченко".
"Ми також писали листи, і тоді проти нас почалася боротьба всіх органів, як і сьогодні, все починалося з відбору проб", - сказав він.
Він також додав, що дії СБУ вбивають ринок газу.
"У нас вже 90 днів простоюють перші цистерни. І це далеко не імпорт з Росії, а ,шість цистерн з білоруським ресурсом", - зазначив він.
При цьому, за слова аналітика консалтингової компанії UPECO Олександра Сіренко, рішення СБУ та МЕРТу про запровадження санкцій проти операторів скрапленого газу є атакою на ринок, яка, не виключено, згодом пошириться і на ринок бензинів та дизельного пального.
“З часів коли С.Курченко пішов з українського ринку і країни в цілому, ринок дуже змінився. У нас скоротилося споживання бензину та дизельного палива, але виросло споживання скрапленого газу. Сьогодні кожен третій літр палива, який продається на заправних станціях це скраплений газ. Це я говорю для того, щоб ви розуміли масштаби проблеми про яку йде мова.
Сьогодні, скажімо так, під атакою соціальне паливо, а завтра не виключено, що ця атака перейде на ринок світлих нафтопродуктів — бензину і дизельного палива”, — сказав він.