nayschedrishi-reklamodavtsi-u-facebook-slugi-narodu-lishe-shosti-z-3-5-tis-dolariv

Найщедріші рекламодавці у Facebook: "слуги народу" лише шості з 3,5 тис. доларів

 • 12450 переглядiв

Деталі

ОПОРА проаналізувала політичну рекламу в українському сегменті Facebook у січні 2021 року та підрахувала, що цього місяця свій контент рекламували 1054 сторінки, інвестувавши в 7938 оголошень від 151 076 до 231 563 доларів.

До десятки найбільших рекламодавців місяця за даними Facebook Ad Library Report увійшли сторінки чотирьох українських політиків, двох політичних партій, одного всеукраїнського ЗМІ та кілька сторінок, які публікують політичний контент.

Так, у рекламу 122 постів партія "Слуга народу" інвестувала 3 481 долар, ставши шостими у рейтингу за місяць.

Частина політичних гравців, сторінки яких увійшли до цього рейтингу, за даними ОПОРИ, доволі активно інвестують в політичну рекламу Facebook та Instagram ще з червня 2019 року (початок роботи Бібліотеки політичної реклами в Україні) та є лідерами загального списку. Наприклад, Петро Порошенко — четверта позиція (витрати — 176 725 дол.), партія Слуга народу — шоста (135 461 дол.), Олександр Шевченко — десята (89 733 дол.), Володимир Гройсман — сімнадцята (54 678 дол.) та Жіночий рух “За майбутнє” — дев’ятнадцята позиція (51 914 дол.).

Доповнення

Після дня голосування на місцевих виборах 25 жовтня і перед другим туром виборів розмістили у Facebook реклами на 144 тис. дол. США, традиційно найбільшу кількість коштів витратили на Facebook-рекламу політичні партії. Тоді найбільше коштів на рекламні дописи витратила партія “Слуга народу” - понад 8 тис. дол. за 89 дописів. На другому місці була “За майбутнє” - понад 6 тис. дол. - 164 дописи. І на третьому місці - Європейська Солідарність - 3,7 тис. дол. за 122 рекламних пости.

Українські Національні Новини

Політика

    Популярні

    Новини по темі

    Туризм торік приніс 130 млн грн: названо регіони-лідери

     • 18098 переглядiв