Деталі
Активісти відзначають, що “колись проїзд в автобусі коштував 3 гривні. До речі, не так давно, ще якісь 7 років тому — а ніби ціла вічність. Та ж ситуація з метро та іншим громадським транспортом. З того часу тариф піднявся майже втричі, а якість транспорту не змінилась”.
Сьогодні київський Нацкорпус провів чергову акцію протесту під стінами КМДА. Причина обурення — новина, що Кличко знову планує піднімати ціни на проїзд у Києві. Причому нові цифри вражають своєю нахабністю, наголосили у Нацкорпусі.
Цитата
“Рівень життя не зростає, локдауни добивають економіку, при цьому людям хоча б якось треба добиратись на роботу. І в цей складний час Кличко вирішив підняти ціни на проїзд. Він каже, що громадський транспорт дотаційний — але так і має бути, це не прибуткова галузь! Чи Кличку просто хочеться, аби у бюджеті з’явились зайві гроші для дерибану?”, — таке риторичне питання під час акції поставив керівник київського Нацкорпусу Сергій Тамарін.
Додамо
Активісти наголошують, що відповідальні за такий стан речей “старі знайомі з владної верхівки”:
• мер Кличко, який виплачує фіктивний борг російському олігарху;
• його заступники Поворозник та Густєлєв, які відмивають кошти з міського бюджету;
• адміністрація КП “Київпастранс” та “Київметрополітен”, в обличчах Левченка та Брагінського, які мають з цих схем свою долю вигоди.
Замість того, аби шукати шляхи оптимізації громадського транспорту, Кличко вирішив піти найпростішим шляхом — підняти вартість. Хоча насправді є багато способів вирішити проблему іншим шляхом. Наприклад — не віддавати гроші представникам країни-агресора. Як зазначають у Нацкорпусі, саме так вчинив очільник Метрополітену Брагінський, який віддав майже 2 млрд фіктивного боргу російському олігарху Павлу Фуксу.
“Як приклад можна навести рекламу у підземці — якби наш міський голова був зацікавлений у творенні комфортного міста, то вже давно б метро могло б реально заробляти на продажі розміщення реклами. Це питання відкрите з далекого 2015 року, але так і не зсунулося з мертвої точки. Наприклад у Львові чудово функціонують відкриті тендери на розміщення реклами на трамваях. Всі відбувається доволі відкрито і лоти продаються ледь не по 35 тисяч за одиницю.
Тому подорожчання проїзду — це чергова корупційна махінація від Кличка та Поворозника, яка не має нічого спільного з турботою про киян. Перестаньте красти — і не треба буде нічого підвищувати!”, — додав Сергій Тамарін.
Під кінець акції представники Нацкорпусу провели показовий перформанс. Щоб достукатися до Кличка, активісти принесли гігантський жетон і квиток. Це — символ того, що підвищення цін на проїзд, яке вони планують, неадекватне за своїми розмірами.
“Будемо сподіватись, що у КМДА знайдуться люди зі здоровим глуздом, які не дозволять меру настільки нахабно обкрадати киян. Слідкуйте за нашими анонсами, далі — більше. Ми змусимо Кличка відповідати перед народом!” — резюмували у Нацкорпусі.