Він уточнив, що на фоні війни у нього побільшало роботи.
Цитата
«Роботи стало у два рази більше. Я дуже радий, що компанія МХП не тільки продовжує працювати, а й укріпляє свої позиції.
Тільки на початку війни ми роздавали 500 тонн продукції у день на потреби українців. Ми переглянули та змінили наш асортимент, який більш актуальний сьогодні, враховуючи потреби наших гостей», - каже Мкртчян.
Також фахівець розповів, де в існуючих умовах він черпає ресурс, та що дозволяє йому бути ефективним.
«Мене надихає моя сім'я: моя дружина і мої діти, які залишилися в Україні, щоб бути поряд зі мною. Мене надихає компанія, яка вірить в кожного співробітника, а у нас їх понад 30 тисяч.
Підтримка компанії, яка надала житло та забезпечила усім необхідним всім, хто виїхав із Києва. Це неймовірно мотивує, надихає та заряджає робити ще більше», - додав він.
Окрім того, Мкртчян відмітив завзятість топ-посадовців компанії в умовах війни. Зокрема, дав схвальну оцінку діяльності директора департаменту птахівництва МХП Олександру Гурову.
«Це людина, яка в настільки тяжкий час знаходить в собі ресурс всіх підтримати, зарядити своєю енергією на роботу, спланувати довгострокові плани, перспективи.
Йому хочу подякувати за уважність, за те, що завжди похвалить за виконану роботу, хоча всі ми розуміємо, що сьогодні ми повинні робити ще більше. Але завдяки цьому я завжди в хорошому настрої та хочу робити більше», - підкреслив фахівець.
Наостанок Мкртчян розповів про те, яким він бачить свій перший робочий день після перемоги.
«Я на 100% впевнений, цей день буде і вже зовсім скоро. Я пообіцяв своїм сусідам, що приготую плов прямо у дворі, пригощу всіх та влаштую вечірку, на якій зберу всіх своїх колег з їх сім'ями. Потім я поїду до Херсона, бо там мої батьки, брат та сестра. Планів дуже багато, тож вже треба планувати», - розповів експерт.
Додамо
Дослідницька агенція Info Sapiens провела всеукраїнське національне репрезентативне опитування на тему благодійності та волонтерства під час війни. Щодо приватних компаній, від яких українці отримують допомогу із продуктами харчування, то найбільш впізнаваними є: МХП (89,4%), Фоззі Груп (84,5%) та АТБ (82,2%).
Довідка
МХП — провідний виробник курячого м’яса в Україні з найбільшою часткою ринку і високою впізнаваністю бренду своїх продуктів (“Наша Ряба”). Засновник компанії — Юрій Косюк.