Деталі
Це інноваційний простір, що пропонує передові можливості для розробки нових продуктів, тестування інгредієнтів і сенсорного аналізу. Створення центру є важливим кроком на шляху кулінарної трансформації, яку проходить один з найбільших агрохолдингів України.
“Зараз МХП проходить кулінарну трансформацію — компанія перетворюється із сировинної на кулінарну. Це масштабний процес, що торкається всіх підрозділів компанії. Ця трансформація передбачає розробку нових продуктів, сервісів та бізнес-моделей, покликаних зробити нас, МХП, „ближчими до тарілки споживача“”, — зазначила Інна Чернявська, Керівниця відділу розробки кулінарних продуктів.
“Один із векторів кулінарної трансформації МХП — поглиблення співпраці з індустрією гостинності. Звісно, щоб відповідати вимогам ринку, потрібно його добре знати, а це не можливо без синергії з його гравцями. Саме в побудові цієї синергії й полягає одна з місій, які ми покладаємо на Кулінарний центр. Зазвичай, шеф-кухарі та технологи спілкуються „різними мовами“ та не завжди розуміють один одного. Ми прагнемо це виправити, а центр стане прекрасним майданчиком для цього, адже технологи та шефи працюватимуть тут пліч-о-пліч”, — доповнює її Ілля Демковський, бренд-шеф нового Кулінарного центру.
В Кулінарному центрі МХП можна перевірити свої концепти — від генерації ідей до випуску продукту, усунути технічні проблеми виробництва або провести навчальні заходи для свого персоналу. Мета центру — вирішити найболючіші питання клієнтів та зменшити їх виробничі витрати. На локації для цього облаштовані п’ять демонстраційних кухонь, технологічний цех, сенсорна лабораторія та кухня-студія для професійної зйомки й прямих трансляцій.
“Це була моя мрія і їй вже 20 років. Мрія побудувати кулінарний центр із сенсорною лабораторією в Україні. Чому HoReCa? Всіх дітей запитують: „Ким ти хочеш бути?“. Закінчуючи школу, я хотіла бути ресторатором. І ця наївна дитяча мрія — зробити рестораторів щасливими — досі залишилась. Саме тому є цей Кулінарний центр, є сенсорна лабораторія, є команда, я вважаю, кращих кухарів України, які втілять мрії рестораторів у реальність”, — поділилася на відкритті Олена Косюк, директорка департаменту технології, якості та безпечності харчових продуктів МХП.
Вже 22-23 червня, Кулінарний центр МХП вперше прийматиме значущу для індустрії гостинності подію — на цій локації відбудеться Відбірковий тур Національного відбору Bocuse d’Or. Це Революційний гастрономічний конкурс, що покликаний об’єднати найперспективніші таланти з усього світу і перетворити кулінарні конкурси на захоплюючі спортивні шоу. Bocuse d’Or відбувається раз на два роки у Ліоні, Франція, і є одним із найпрестижніших кулінарних конкурсів у світі. Україна вперше братиме участь у цьому конкурсі.
“Я дуже рада, що наш бренд Kurator став золотим партнером такого заходу, як Bocuse d’Or. Це справжній „Оскар“ у світі професійної кулінарії. Ще більше в захваті від того, що відбірковий тур цього конкурсу пройде у стінах нашого Кулінарного центру, це честь та неймовірний поштовх для розвитку”, — розповіла Станіслава Котляренко, керівник кулінарного центру МХП.
Нагадаємо, один з найбільших холдингів України, МХП, узяв курс трансформації з сировинної кулінарну на компанію. Цей процес має багато векторів та передбачає створення нових продуктів та послуг, які полегшать життя споживача та наблизять компанію “до його тарілки”.