ukenru
mistsevi-vibori-politolog-rozpovila-khto-i-yak-zavoyovuye-pidtrimku-molodi

Місцеві вибори: політолог розповіла, хто і як завойовує підтримку молоді

 • 11655 переглядiв

КИЇВ. 11 жовтня. УНН. Сучасні політики втягують молодих людей в суспільно-політичні процеси за допомогою соцесетей, ток-шоу та креативної реклами. Такій тенденції слідують як зарубіжні, так і українські політдіячі. Про це у своєму Facebook написала політолог Олександра Решмеділова, передає УНН.

Як приклад Решмеділова привела виборчу кампанію австрійського політичного і державного діяча Себастьяна Курца.

"У 2010 році політичний вундеркінд Себастьян Курц орендував для виборчої кампанії у Відні Hummer чорного кольору і влаштовував вечірки під гаслом: "Чорний - це круто". І це вважалося великим новаторством", - пише вона.

Раніше у кожної партії було своє молодіжне крило, яке активно залучало молодь, проводило свята та заходи, випускало газети, проводили вікторини та ігри з виборчого права, нагадує Решмеділова. В ході таких заходів майбутні виборці отримали основні навички ведення передвиборної агітації, вміння переконувати і досягати успіху, інформує політолог.

"Але в наші дні все набагато швидше і стрімкіше. Покоління "Fast and Furious". Зараз за юними серцями йдуть в TikTok, Instagram, Facebook, Youtube або Twitter. Соцмережа TikTok навіть запустила додаток-керівництво для виборця в США", - відзначає експерт.

Вітчизняні політики теж прагнуть бути на гребені хвилі. Вибираючи, як "поля для битви" нові медіа та ток-шоу.

"Бути сучасним політиком означає бути різним, різноманітним, багатошаровим, не звичайним, задавати тренди, дивитися в майбутнє, мати велику і лояльну аудиторію. Так, мери великих міст повинні будуть бути не просто господарниками, вони повинні володіти масштабним сучасним мисленням, бути візіонерами та інфлюенсерами.

Не без помилок цю дорогу пробує подужати не тільки діючий мер, а й Ірина Верещук. Її реклама та самопрезентація не стоять на місці. Вона шукає себе і свого виборця. На ефірах часто обговорюємо її ролики і самоіронію", - зазначила політолог.

Тим часом, в США передвиборні дебати вирішили зробити віртуальними, інформує Решмеділова.

"Новий час диктує нові правила. І тут як каже президент Володимир Зеленський треба бути дуууууже "flexible", - резюмувала експерт.

Нагадаємо, кандидат від "Слуги народу" Ірина Верещук в першому своєму відео для Tik Tok "потролила" Віталія Кличка, а в другому "показала", що має намір боротися за чистоту Києва в якості мера.

Відзначимо, що соціологи прогнозують вихід Ірини Верещук до другого туру столичних виборів.

Українські Національні Новини

Політика