Цей ролик спровокував обурення в мережі, оскільки на кадрах, знятих у київських районах Березняки та Русанівка, вказано, що це Росія.
“Ми побачили вже в перших коментарях, що це зачіпає почуття окремих користувачів”, — повідомили в компанії.
Lufthansa наголосила, що відео знімали в Україні “з логістичних міркувань”, що є звичною практикою для рекламних роликів, адже “йдеться про те, яке уявлення про місце має глядач”.
Відео прокоментував німецький журналіст Борис Райтшустер, повідомивши з посиланням на учасника зйомок, що це робили в Києві, адже в РФ було складно отримати дозвіл на виробництво ролика.
“Фільм для німецького глядача, який агітує зокрема за відкриту Росію, знімається у Києві... Довкола цього абсурду — повна мовчанка у німецьких ЗМІ”, — зазначив він.
Як повідомляв УНН, німецька авіакомпанія Lufthansa на своїй сторінці у Facebook розмістила рекламний відеоролик “Росія-2018”, присвячений Чемпіонату світу з футболу, який відбудеться в РФ влітку цього року. Водночас уважні користувачі помітили, що відео було знято на лівому березі Києва.