Відновлення онлайн-сервісів Укрзалізниці після масштабної кібератаки триває, у компанії розраховують вийти на фінішну пряму вже найближчим часом, пише УНН.
Статус на 08:00. Продовжуємо відновлювати онлайн-сервіси після кібератаки. Розраховуємо вийти на фінішну пряму з відновлення ресурсів вже у найближчий час
Деталі
Повідомляється, що каси та всі залізничники "працюють у посиленому режимі".
"Через каси продаються квитки на найближчі дати – 26 та 27 березня", - вказали в компанії.
Пасажирам рекомендують за можливості приходити за квитками не у пікові години. "Найкращий час для купівлі квитків з 09:00 до 11:00 та з 14:30 до 16:30", - повідомили в УЗ.
Власникам паперових квитків, які були придбані після 22 березня, пообіцяли комплімент від Укрзалізниці на борту та можливість безплатно скористатись платними залами очікування на вокзалах країни.
"Фахівці Укрзалізниці та залучені експерти продовжують працювати цілодобово, щоб вже найближчим часом ми могли повернутись з гарними новинами", - наголосили в УЗ.
