Цього року всеукраїнський карантин, пов’язаний з поширенням коронавируса, вніс суттєві корективи в усі сфери життєдіяльності. Особливо гостро це відчули медичні працівники і медустанови, які першими вступили в боротьбу з невидимим ворогом і по сьогодні залишаються на передовій. Значно знизилася донорська активність, оскільки навіть заслужені донори, які регулярно здають кров, були змушені залишатися вдома.
Тому, щоб допомогти відновити запаси крові, в центральному офісі торгової мережі Фокстрот виникла ідея колективно приєднатися до Всеукраїнського марафону, присвяченому Дню донора. Цьому якраз сприяло ослаблення карантинних заходів в столиці. Адже Фокстрот — спільнота свідомих і небайдужих співробітників, які вже не раз ініціювали і брали участь в благодійних проектах. Тому для більшості бажаючих це був не перший досвід здачі крові, але в цілому для компанії така акція стала корпоративним стартом.
У Київському міському центрі крові (вул. Берлінського, 12) “добровольці” з Фокстроту попередньо взяли участь в опитуванні на предмет того, чи мали контакт з хворими СOVID-19, пройшли скринінг температури та артеріального тиску. Тільки після цього вони були допущені на огляд до лікаря і лабораторних досліджень, отримавши медичний висновок і дозвіл на здачу крові.
“На цьому тижні нас вперше відвідали працівники Центрального офісу Фокстрот. І приєдналися до благородної справи — порятунку життя. Ми раді новому партнерству і сподіваємося на його подальше продовження”, — так радо зустрічали “фокстротівців” співробітники Центру крові.
В офісі Фокстрот також мають намір продовжити дружбу і брати участь у Дні донора на регулярній основі, залучаючи і співробітників магазинів.
“Переливання крові щорічно рятує мільйони життів! Тому навіть маленька крапля крові дає великий шанс на життя. Ми дякуємо нашим колегам за такий благодійний вчинок, адже їхня допомога — безцінна! ”, — подякувала учасникам акції Оксана Парубець, HR-директор компанії Фокстрот.
Довідка. Фокстрот — найбільша торговельна мережа за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки та побутової техніки в Україні. Бренд Фокстрот є омніканальним (оффлайн і онлайн торгівля) і в 2019 році відзначив 25 років роботи в Україні.
Станом на початок 2020 року мережа налічує 162 магазини загальною торговою площею 153 тис. кв. м в 90 обласних і районних центрах України. В онлайні представлений інтернет-магазин foxtrot.ua, трафік відвідування якого досягає 8 млн користувачів на місяць. Фокстрот входить в топ-вибір покупців з 1998 року і лідирує в категорії магазинів побутової техніки за рівнем впізнаваності бренду, відвідування і покупок.
Бренд “Фокстрот” розвиває Група компаній “ФОКСТРОТ”, керівники ГК Фокстрот — Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев.