“Сьогодні ми оновлюємо наш корпоративний брендинг, щоб зробити більш очевидними відмінності в продукції Facebook. Ми представляємо новий логотип компанії і ще більше відокремлюємо компанію Facebook від додатка Facebook, яке збереже свій дизайн”, — вказується в документі. За інформацією компанії, в оновленому логотипі назва компанії повністю написана великими літерами, шрифтом, створеним спеціально для Facebook. Фірмовий логотип соціальної мережі, навпаки, пишеться виключно малими літерами.
Згідно з опублікованим документом, оновлений логотип компанії буде застосовуватися в першу чергу в описі сервісів та іншої продукції, що їй належить. Так, логотип компанії з’явиться в приписці “from Facebook”, яку можна побачити на стартових сторінках додатків Instagram, WhatsApp і ряду інших.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Цукерберг підтримав розміщення політичної реклами у Facebook
Компанія Facebook була заснована 4 лютого 2004 року Марком Цукербергом і трьома його однокурсниками в період навчання в Гарвардському університеті. Однойменна соцмережа є однією з провідних в світі. Згідно з останніми оцінками, її сукупна щомісячна аудиторія перевищує 2,4 млрд користувачів. Як заявляли в компанії, в світі понад 2,7 млрд людей використовують хоча б раз на місяць якийсь із її сервісів. У цей список включені соцмережі Facebook і Instagram, а також додатки WhatsApp і Messenger.
Як повідомляв УНН, у Twitter визнали, що показували більше реклами менш популярним користувачам.