Так, зі слів Коболєва, у новому політичному циклі України “почати буде коректно з речей, які є зрозумілими для кінцевого споживача”.
Він зазначив, що це має бути в пріоритеті, але не тільки.
“Завершення процесу монетизацій субсидій і створення реальної конкуренції на ринку постачання газу для українських домогосподарств — в першу чергу. Про тепловиків поки важко говорити, тому що ситуація дуже запущена, і там, я думаю 3-5 років — це мінімальний термін, де можна досягнути більш-менш адекватного результату. Але в частині саме домогосподарств, можна дуже швидко показати кінцевому споживачу, в чому є переваги ринку. Це треба робити максимально швидко, і треба поряд з такими речами, як ринкове коливання цін, показувати, які інші продукти на цьому ринку, наприклад, енергоефективність, може отримувати споживач, і в чому є перевага для нього”, — зауважив голова правління “Нафтогазу”.
З його слів, всіх хвилює ціна за газ, а платіж за газ, в свою чергу — це комбінація двох факторів: обсягу і ціни.
“На ціну впливати ми не можемо. Це — ринок. Ми можемо впливати на обсяг. Так само треба дати можливість запроваджувати такі речі як лічильники, як смарт-лічильники, для категорії просьюмерів (користувачів - ред.), які цього хочуть і не можуть поки що отримати. Все це повинно бути зроблено найближчим часом.... З точки зору лібералізації ринку я вважаю, що газовий ринок готовий до цього вже у цьому році. Це можна робити в цьому календарному році, до настання наступного опалювального сезону. Для цього зараз є ідеальна можливість. Більш того, є можливість дати певним споживачам таку опцію, як, за умов певної, наприклад, передоплати, купити якийсь обсяг газу за поточною, низькою ринковою ціною і мати до нього доступ протягом зимового сезону”, — заявив Коболєв.
“Повертаючись до питання, що робити з енергоефективністю. Перший великий напрямок — це саме відносини з кінцевим споживачем. Другий напрямок, дуже важливий — це повернення до реформи корпоративного управління. Впровадження її до кінця в рамках тих стандартів, які довели свою роботоздатність в усіх країнах світу. Зокрема, це повинно стосуватись і прозорості, і звітності компанії перед кінцевим акціонером, всіма українськими людьми, як витрачаються гроші, куди вони витрачаються, тому що ця прозорість є важливим елементом довіри”, — додав він.
Ще один важливий аспект, за словами Коболєва, це розвиток власного видобутку.
Як повідомляв УНН, у “Нафтогазі” назвали одну з найбільших помилок попереднього керівництва країни.