За його даними, через зіткнення було пошкоджено датчик кута атаки лайнера (прилад, який визначає кут крила відносно горизонтального потоку повітря).
В результаті цього, зазначає телеканал, в літаку активізувалася система захисту від звалювання, що призвело до його падіння.
Раніше газета The Wall Street Journal з посиланням на джерела повідомляла, що експерти, які з’ясовують причини катастрофи ефіопського лайнера Boeing 737 MAX 8, прийшли до попереднього висновку, що її причиною став збій в роботі системи MCAS (Maneuvering Characteristics Augmentation System — Система поліпшення характеристик маневревості) .
Згідно з даними бортових самописців, MCAS, що є додатковим захистом від звалювання, автоматично активувалася до того, як літак почав йти у піке, тобто фактично сприяла його падінню.
Нагадуємо, Bloomberg дізналося зміст доповіді про катастрофу Boeing 737 MAX в Індонезії.