Антимонопольний комітет Італії оштрафував компанію з продажу квитків і шістьох туроператорів майже на 20 мільйонів євро за накопичення квитків у Колізей, що обмежує доступ туристів до римського амфітеатру. Про це повідомляє УНН із посиланням на Reuters.
Деталі
Адміністрація AGCM заявила, що оштрафувала компанію CoopCulture, яка керувала офіційним продажем квитків у Колізей з 1997 по 2024 рік, на 7 млн євро за те, що вона накопичувала квитки та зарезервувала велику частину з них для власних турів, - повідомляє видання.
AGCM заявив, що така поведінка призвела до "суттєвої та тривалої недоступності" квитків до найпопулярнішої туристичної пам’ятки Рису за стандартною ціною. Це змусило відвідувачів купувати квитки за вищою ціною разом із додатковими послугами.
В публікаціїї вказано, що шість туроператорів (Tiqets International BV, GetYourGuide Deutschland GmbH, Walks LLC, Italy With Family Srl, City Wonders Limited і Musement SpA) також були оштрафовані за використання програмних ботів для масової купівлі квитків. Як наслідок - миттєве зникнення квитків з сайту CoopCulture.
Потім оператори перепродавали квитки в комплекті з іншими своїми послугами: екскурсіями з гідом або пріоритетним доступом, які коштують набагато дорожче.
Розслідування почалося в липні 2023 року після масових скарг про те, що споживачам було майже неможливо купити квитки в Колізей за офіційними цінами онлайн.
У Римі можуть зробити платним відвідування відомого фонтану Треві06.09.24, 20:38 • [views_19072]
