Бренд запропонував користувачам соцмереж ділитися своїми історіями про те, як улюбленці змінили їхнє життя, в Інтернеті з хештегом #mywaudog. Партнерами акції стали: Благодійний Фонд допомоги безпритульним тваринам “Happy Paw”, Об’єднання зообізнесу України та інформаційне агентство УНН. Разом вони зібрали понад сотню історій з України, Росії та Молдови. Усі учасники отримають в подарунок “розумні” адресники WAUDOG з QR-кодом, що дозволяють знайти свого улюбленця будь-де в світі, а троє переможців — набори амуніції для своїх чотирилапих друзів.
Обрати переможців було дуже складно. Кращою історією на думку команди WAUDOG стала розповідь Наталки Якимець про собаку Зайчика, взяту з притулку “Сіріус”, що стала для власниці не лише подругою у чужому місті, а й співорганізаторкою проектів для людей: День Добра, LaPaw-ArtStudio та Nosework in Ukraine. Партнеры з БФ “Happy Paw” обрали історію Анни Зозулі, що прийняла рішення стати власницею особливого цуценяти з вадами слуху. Третьою переможницею стала користувачка Instagram ramona_pug, що розказала про рішення все ж виповнити мрію своєї доньки та взяти додому собаку.
За хештегом #mywaudog можна знайти багато історій: зворушливих, героїчних, радісних та навіть трохи містичних — і всі вони прекрасні.
Окрім гарантованих призів, учасники акції та їхні вболівальники отримали дещо набагато більше — підтримку в емоційно складний час. Вони ділилися радісними історіями змін, спілкувалися між собою в коментарях та — найголовніше — нагадували іншим про те, наскільки щасливішим може стати життя з домашніми улюбленцями. Коли стресу не видно кінця, а гарних новин надто мало, такі позитивні приклади є надзвичайно важливими.