"Власник судна залучає спеціальні служби, спеціально навчених людей зі спеціальними сертифікатами для цих єврокоптерів, якщо я не помиляюся, в даному випадку мова йде про Eurocopter EC145. Він залучає ці служби і вони перед ним відповідальні", - зазначив він.
Іншими словами, кожен вертоліт перебуває на балансі у авіакомпанії, а її, в свою чергу, повинні перевіряти контролюючі органи, пояснив експерт.
"Є авіакомпанія, на балансі якої знаходиться літак або вертоліт, і є контролюючі органи, які намагаються це максимально перевіряти. Інше питання, що це легка авіація, і дуже складно перевірити, у них інспекторів не вистачає ... ", - додав експерт.
Нагадаємо, сьогодні вранці на Трухановому острові розбився вертоліт, який належить компанії "МХП". Падіння відбулося через 40 секунд після зльоту. За попередньою інформацією, на висоті 100 метрів в двигуні вертольота стався хлопок, після чого він стрімко почав втрачати висоту.
На даний момент пріоритетною версією правоохоронців вважається зовнішнє втручання в роботу двигуна.
Внаслідок інциденту постраждало двоє людей, 62-річний командир і 70-річний пілот. Обидва мають не менше 15 тис. годин нальоту. Завдяки успішному маневру їм вдалося направити вертоліт в ліс, де ростуть дерева, тим самим пом'якшити падіння і врятувати собі життя. Зараз постраждалим надається медична допомога.
Інцидент також прокоментували в компанії "МХП", повідомивши, що сьогодні на цьому вертольоті планувалася робоча поїздка в Ладижин Вінницької області, де знаходяться птахофабрики.