derzhava-zbirayetsya-pogirshiti-riven-nadannya-ekstrenoyi-medichnoyi-dopomogi-zayava-virobnika-shvidkikh

"Держава збирається погіршити рівень надання екстреної медичної допомоги", - заява виробника "швидких"

 • 25796 переглядiв

"МТВ (медико-технічні вимоги) передбачають, що всі автомобілі повинні бути укомплектовані прийомними пристроями для носилок з амортизацією. Для розуміння: їх вартість - від 9000 євро, що по відношенню до очікуваної вартості всієї "швидкої" становить близько 15%. Якщо додати вартість найдешевшого базового авто і витрат на виготовлення медичного салону, то більш ніж на 15 одиниць медичного обладнання залишаться "копійки", - заявили в компанії ТОВ "Ксенко Авто Продакшн". - Очевидно, держава збирається погіршити рівень надання екстреної медичної допомоги та закупити дешеві авто з найдешевшим медичним салоном і обладнанням".

Однак не всім виробникам "швидких" в Україні необхідно шукати більш дешеві альтернативи звичній, якісній апаратурі, щоб укластися в рамки очікуваної вартості. "Бюджетні", як вдалося дізнатися журналістам, варіанти наповнення медичного салону "швидких" відмінно підійдуть ТОВ "Спец-КОМ-СЕРВІС", який готовий поставляти машини з медобладнанням noname-виробників з Китаю. Таке обладнання пропрацює максимум рік-два. І потім машини, на яких витратять сотні мільйонів гривень, можна буде списувати.

Фахівці "Ксенко Авто Продакшн" відзначають, що в зазначених тендерах ні для одного електричного пристрою не встановлено вимог щодо температури експлуатації, не передбачений захист приладів від попадання рідини, а вантажопідйомність носилок дозволена на рівні 170 кг замість стандартних 250 кг. Все це несе в собі загрозу як для пацієнта, так і для медиків, а обладнання може вийти з ладу відразу після закінчення гарантійного терміну.

"Виходить, що держава закупить дешеві авто, з найдешевшим медичним салоном, з найдешевшим медичним обладнанням, але з гідропневматичним на приймальний пристрій. Мартин босий, але в капелюсі", - впевнені в "Ксенко".

Варто окремо додати, що "Спец-КОМ-СЕРВІС" відомий зривами термінів поставок автомобілів. Наприклад, велике замовлення на 114 машин швидкої допомоги підприємство виконало із запізненням більш ніж на місяць. Також в реєстрі судових рішень є безліч суперечок між замовниками, в т.ч. - Міністерством оборони і "Спец-КОМ-СЕРВІС" через зрив термінів або умов поставки. Очевидно, стандартні вимоги до якості "швидких" і термінів їх виробництва не вкладаються у виробничі можливості і "Спец-КОМ-СЕРВІСУ". Мабуть, саме тому глава "медзакупівель України" Арсен Жумаділов вирішив знизити їх всупереч вимогам ДСТУ EN +1789: 2019 для "швидких". Що примітно, на сайті Prozorro представник ДП також відповів, що терміни виробництва машин можуть бути продовжені шляхом підписання додаткової угоди.

Українські Національні Новини

Економіка

    Популярні

    Новини по темі

    ЗМІ: сім'я вбитого президента Гаїті покинула країну

     • 20614 переглядiв