cherez-zboi-v-onlain-prodazhu-kvytkiv-na-poizdy-zbilshuiut-kilkist-kas

Через збої в онлайн-продажу квитків на поїзди збільшують кількість кас

 • 33953 переглядiв

Через велике навантаження на онлайн-сервіси Укрзалізниці після відновлення їх роботи після кібератаки можливі збої, для збалансування попиту відкрито додаткові каси - у тому числі у Києві та Львові, повідомили в Укрзалізниці у п'ятницю, пише УНН.

Через підвищене навантаження на систему онлайн-продажу Укрзалізниці можуть виникати збої в роботі застосунку та сайту продажу квитків. Щоб збалансувати попит, відкриваємо додаткові каси в містах із найбільшим пасажиропотоком

- дали в УЗ оновлення щодо відновлення роботи онлайн-сервісів Укрзалізниці після масштабної кібератаки.

За даними УЗ:

  • у Києві наразі працюють 27 кас: 25 - на Центральному вокзалі та дві додаткові - на Південному;
    • посилено й касові зони у Львові: зараз на вокзалі працюють уже 10 кас.

      "ІТ-команда Укрзалізниці разом із партнерами цілодобово працює над мінімізацією наслідків збоїв після відновлення систем", - підкреслили у компанії.

      Доповнення

      Днями системи Укрзалізниці зазнали масштабної кібератаки, повідомили 24 березня у компанії, де спочатку вказували на технічний збій в IT-системі, онлайн-продаж квитків на поїзди було призупинено.

      27 березня вранці онлайн-продаж квитків на поїзди після масштабної кібератаки відновили. Утім, відтоді користувачі скаржилися на збої з онлайн-сервісами.

      Укрзалізниця пояснила це великою кількістю одночасних запитів і вказала, що працює над стабілізацією ситуації, щоб відновити функціональність.

      Популярні

      Новини по темі

      ЄС має намір оштрафувати Apple і Meta – що порушили техногіганти

       • 26697 переглядiв

      Ворог полює на дітей у соцмережах: головні схеми вербування

       • 34908 переглядiв