Незважаючи на те, що деякі країни поступово знімали обмеження (У КНР бари знову запрацювали на початку квітня, а у Німеччині та Австралії - у середині травня), показники відвідуваності таких закладів протягом 10 тижнів з 25 березня по 31 травня залишалися відносно незмінними і низькими.
Аналітики вважають, що тренд буде зберігатися навіть у міру подальшого ослаблення карантинних обмежень.
"Оскільки все більше людей починають уникати відвідування барів і клубів, виробникам (алкогольних напоїв) необхідно брати до уваги зміну моделей споживання", - сказала аналітик GlobalData Міцує Конісі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Журнал Nature розповів про несподівану користь горілки.
Відзначається, що подібна ситуація змусить виробників випускати преміальні інноваційні напої за доступною ціною.
"Задоволення від споживання напою вдома повинно відповідати відчуттям, які отримуються у барі", - говорять аналітики, і нагадують, що сьогодні у світі стрімко зростає популярність готових до вживання різних ароматизованих алкогольних коктейлів: обсяги їх продажів у порівнянні з 2018 і 2019 роками зросли на 12%.
Відзначимо, що серед головних алкогольних трендів в Україні - сьогодні спостерігається мода на "крафтовое" спиртне, сидр, а також винні газовані напої. Останні, як правило, легкі, незвичайних кольорів і навіть з блискітками.
Слідуючи тренду, український виробник Prime, наприклад, нещодавно представив на ринку винний напій небесно-блакитного кольору. У колекції є новинка навіть з перлинним шимером.