Авіабудівна корпорація Boeing надала рекомендацію авіакомпаніям перевірити перемикачі на сидіннях пілотів у літаках 787 Dreamliner після того, як у опублікованому звіті говориться, що випадковий рух сидіння в кабіні, ймовірно, спричинив раптовий "нирок" літака LATAM Airlines, що летів до Нової Зеландії, пише УНН з посиланням на AP.
Деталі
У п'ятницю Boeing рекомендувала авіакомпаніям перевірити моторизовані крісла в кабіні під час наступного технічного обслуговування літаків 787. Виробник надав інструкції щодо відключення двигунів, що рухають сидіння. Ця консультація була оголошена як "запобіжний захід" і, як вказано, її не було прямо пов'язано з інцидентом на рейсі LATAM Airlines цього тижня.
Однак Федеральне авіаційне управління США заявило, що рекомендація Boeing була відповіддю на цей інцидент. FAA скликає групу експертів для аналізу повідомлення від Boeing авіакомпаніям.
Чилійська авіакомпанія LATAM Airlines спочатку повідомила про "технічну подію, яка викликала сильний рух" під час польоту. У вівторок авіакомпанія уточнила, що літак зазнав "сильної тряски" під час польоту, і причину ще встановлюють. Свідки розповіли, що під час раптового падіння Dreamliner людей, які не мали пристебнутих ременів безпеки, підкинуло до стелі салону та викинуло в проходи. Пізніше літак приземлився за розкладом в аеропорту Окленда.
Цей інцидент може збільшити увагу до Boeing, який вже перебуває під пильним наглядом після події в січні, коли панель відірвалася від літака Alaska Airlines 737 Max над Орегоном. FAA, Національна рада з безпеки на транспорті та Міністерство юстиції ведуть окремі розслідування, пов'язані з виробництвом та експлуатацією реактивних літаків Max компанії Boeing.
Нагадаємо
Як повідомлялося, бортпровідниця випадково натиснула кнопку на кріслі пілота під час рейсу авіакомпанії Latam Airlines з Сіднея до Окленда, у результаті чого пілота виштовхнуло на панель управління, що призвело до раптового "нирка" літака, в результаті якого постраждало близько 50 пасажирів.