“Літак Шарм-ель-Шейх-Рівне. Командир борту повідомив, що ми не можемо приземлитися в Рівному і у Жулянах. Ми прилетіли в "Бориспіль", хоча рейс був до Рівного”, — зазначив пасажир.
Також він наголосив на тому, що причиною такої посадки стали метрологічні умови. Пасажирів мали доправити до Рівного після того, як ситуація з погодою покращиться.
“... нам сказали взяти всі свої речі, покинути борт і опинились на території аеропорту”, — повідомив пасажир.
Також він зазначив, що перебування пасажирів в аеропорту триває вже декілька годин.
Представники компанії Bravo Airways, яка відповідала за переліт, нічого не пояснюють щодо ситуації, яка склалась.
“... нам пояснюють, що потрібно розмитнити наш багаж, але коли ми розмитнимо наш багаж, то наші квитки будуть вже не дійсні, і нам потрібно буде придбати нові”, — додав пасажир.
На борту літака, що летів до Рівного, перебувало 200 осіб, серед яких діти. Наразі люди заблоковані в аеропорту "Бориспіль" і не можуть забрати свої речі.
“Нас не випускають і не пояснюють, що далі. Люди вже готові просто забрати речі і роз’їхатися”, — додав пасажир.
У Bravo Airways підтвердили, що рейс мав прибути до Рівного, але пояснень не надали.
"Літак має вилетіти у Рівне", - зазначили у компанії.
Як стало відомо УНН, пасажири уже отримали на руки квитки на Рівне, але із "Борисполя" ще так і не вилетіли.