За даними видання, в чорновому варіанті доповіді, який буде незабаром опубліковано, комісія критикує систему ФАУ, що займається сертифікацією літаків. У звіті, зокрема, підкреслюється, що американський регулятор приділив недостатньо уваги особливостям системи поліпшення характеристик маневрування (Maneuvering Characteristics Augmentation System, MCAS). “Інформація та обговорення MCAS були дуже вибірковими, обговорення проходили між розрізненими групами, що ускладнювало вивчення роботи системи”, — наголошується в доповіді. Крім того, в звіті повідомляється, що ФАУ було занадто сфокусовано на особливостях нової системи і не приділило належної уваги тому, як ця система в цілому впливає на функціонування літака.
Комісія також виявила, що компанія Boeing не повідомила ФАУ, що система поліпшення маневрування була сильно змінена в ході розробки конструкції літака, а документи, що описують небезпеку, яку потенційно може представляти система, не було оновлено.
Глава ФАУ Стів Діксон повідомив, що він “візьме до уваги кожну рекомендацію і вживатиме відповідні заходи”.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Окремі частини Boeing 737 MAX були виготовлені некоректно
Зараз Boeing працює над поліпшенням системи маневрування, допрацьована версія якої буде встановлена на літаках 737 MAX, коли вони знову почнуть використовуватися для авіаперевезень.
Федеральне авіаційне управління США оголосило про створення спільної комісії з контролю над модернізацією систем Boeing 737 MAX в квітні. Рішення було прийнято після аварії літака даної моделі в Ефіопії, в результаті чого загинули 157 осіб, і авіакатастрофи в Яванському морі, що забрала життя 189 осіб.
Як писав УНН раніше, звіт про катастрофу Boeing 737 MAX в Індонезії, у якій загинуло 189 осіб, буде оприлюднений в листопаді.