Деталі
Пасажир, який сидів у 6-у ряді, відмовився одягати маску, мотивуючи тим, що він завжди в житті робить те, що хоче.
При спробі зробити фотофіксацію цього факту, пасажир накинувся на людину, яка його фотографувала, спробував відібрати телефон та планшет, з вимогою видалити фото і погрозами стосовно їх публікації.
Силами інших пасажирів дебошира вдалося посадити на місце. Бортпровідники жодним чином не відреагували на інцидент.
Пасажири продовжували робити зауваження йому та просити бортпровідницю також зробити зауваження чоловіку, вплинути на нього та змусити одягнути маску. Бортпровідниця попросила одягнути маску, однак пасажир ніяк не відреагував.
Варто зазначити, що інші пасажири після такого також почали дозволяти собі перебувати в літаку без маски.
На звернення інших пасажирів щодо неадекватної поведінки людей без масок бортпровідники просто перестали реагувати. Вони спокійно обслуговували пасажирів без масок і не звертали на них увагу, на необхідність перебувати протягом всього польоту у засобах індивідуального захисту.
На одне з зауважень бортпровідниця повідомила, що "командир вже підписав попередження і біля літака в аеропорту Києва на дебошира буде чекати поліція".
Однак при прибутті до аеропорту "Бориспіль" жодного екіпажу поліції не було, і, наскільки нам вдалося дізнатися, жодного виклику з борту літака не надходило.
На запитання пасажирів, де поліція і чи викликали її, бортпровідниця, показавши на мікроавтобус VIP-терміналу, сказала, що "ось поліція".
Редакція УНН звернулася за коментарями до авіакомпанії щодо недотримання правил індивідуального захисту під час здійснення польотів та фактичної бездіяльності екіпажу літака.
Пасажири цього рейсу об’єдналися для подачі колективного позову проти авіакомпанії та пасажира, який порушував правила безпеки.
Додатково УНН звернувся за роз’ясненням до Державіаслужби з прохання пояснити, чи є таке порушення підставою для позбавлення ліцензії авіакомпанії.
Нагадаємо, у 2019 році компанію SkyUp уже позбавляли ліцензії.