Наприкінці липня цього року між Командуванням Повітряних сил ЗСУ (військова частина А0215, розташована у Вінниці) та держпідприємством "Антонов" був укладений договір на закупівлю послуг з ремонту техніки.
Послуги з ремонту, технічного обслуговування повітряного транспорту та пов’язаного обладнання і супутні послуги, а саме продовження строку служби літакам Ан-24, Ан-26, Ан-30, відповідно до умов закупівлі, мали бути надані виконавцем до 1 жовтня поточного року для шести літаків й до 30 листопада цього року ще для трьох. Ремонт мав продовжити терміни експлуатації літаків ще на два роки.
Спеціалізовані ЗМІ, аналізуючи угоду, вказали бортові номери літаків, серед них, зокрема був, Ан-26 (Ш) (зн 56-08, бн 76), виготовлений у серпні 1977 року. Саме бортовий номер 76, відповідно до офіційних повідомлень мав літак, що розбився.
Його ж виробничий номер міститься у документах тендеру.
Наразі не відомо, чи в повній мірі були виконані всі умови угоди і чи був вже завершений ремонт саме цього літака, адже у відповідності до умов тендеру ремонт мав бути завершений до 1 жовтня.
Поки що офіційних коментарів щодо цього немає.
Як повідомляв УНН, під час авіакатастрофи, яка сталася ввечері 25 вересня, транспортний літак АН-26 впав в Чугуївському районі Харківської області. Відомо про 22 загиблих і двох постраждалих. Станом на 23 години 25 вересня тривають пошуки ще щонайменше трьох осіб.
Командування ВПС України повідомило, що на борту літака знаходилися курсанти Харківського університету Повітряних Сил ЗСУ.
Відомо, що літак, ймовірно, здійснював учбовий політ.