ukenru
avariya-intersiti-kerivnika-filiyi-ukrzaliznitsi-pidvischili-a-vinnim-priznachili-robotyagu-z-perebitimi-rukami

Аварія “Інтерсіті”: керівника філії “Укрзалізниці” підвищили, а винним “призначили” роботягу з перебитими руками

 • 20109 переглядiв

КИЇВ. 11 червня. УНН. Народний депутат, голова Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради з питань оцінки критичного стану “Укрзалізниці” Юлія Гришина разом з колегами перевірила “Придніпровську залізницю” у Запоріжжі, передає УНН.

Цитата:

“Саме ця філія відповідальна за аварію потяга "Інтерсіті“ у березні, коли лише дивом обійшлося без численних жертв. Не буду вдаватися в подробиці абсурдної ситуації, коли керівник "Придніпровської залізниці“ Олександр Заруба після інциденту пішов на підвищення в Київ і зайняв керівну посаду в "Укрзалізниці“, а винним призначили звичайного залізничника з 29-річним стажем і перебитими руками, якому загрожує тепер кримінальне покарання. Скажу точно: ми це так не залишимо”, — написала вона у своєму Facebook.

Гришина додає, що українські поїзди все ще курсують завдяки мужності залізничників, а не “мільйоним зарплатам членів Наглядової ради”.

“Мені боляче спостерігати за всім цим, але я точно знаю, що це найкраща мотивація для членів нашої ТСК і всієї президентської команди "Слуги народу“ йти далі та добиватися своїх цілей. Ми з нетерпінням чекаємо від уряду оголошення конкурсу на нових членів Наглядової ради та заміну правління "Укрзалізниці”, — додає голова ТСК.

Член ТСК Ігор Мурдій запевняє, що рано чи пізно керівництво “Укрзалізниці” буде змушено пояснювати українцям, чому підприємство опинилося у такому занедбаному стані.

“Зовсім незрозуміло, чому топ-менеджмент Укрзалізниці не реагує на всі ці речі, чому керівник регіональної філії "Придніпровська залізниця“ Олександр Заруба після аварії йде на підвищення в центральний апарат Укрзалізниці? До речі, жоден працівник на Придніпровські залізниці не був звільнений саме за допущення аварії, усі, кого призначили винними, просто написали заяви за власним бажанням. Все це буде ретельно вивчено на засіданнях ТСК, і керівництву Укрзалізниці доведеться багато чого пояснити депутатам та й всім українцям”, — резюмував він.

Українські Національні Новини

Економіка