apple-watch-vtrachaie-liderstvo-na-rynku-nosymykh-prystroiv-novi-dani-idc

Apple Watch втрачає лідерство на ринку носимих пристроїв - нові дані IDC

 • 10704 переглядiв

Вперше за довгий час Apple Watch втратили позицію лідера на ринку носимих пристроїв. Хоча з виходом нової моделі Series 10 смартгодинники Apple тимчасово повернулися на перше місце у третьому кварталі 2024 року.

Про це йдеться у звіті Worldwide Wearables Quarterly Tracker від International Data Corporation (IDC), передає УНН.

Деталі

Ринок носимих пристроїв, включаючи смартгодинники та браслети, за перші три квартали 2024 року скоротився на 1% у порівнянні з попереднім роком, з обсягом поставок 139 мільйонів одиниць. Це сталося через насичення ринку та посилення конкуренції, зокрема в Індії та США. Китай, найбільший ринок для таких пристроїв, продемонстрував 20,1% зростання, з обсягом поставок 45,8 мільйона одиниць.

Apple Watch більше не є лідером

Продукти з більш різноманітними ціновими сегментами змусили Apple переглянути свої стратегії. Хоча Apple все ще займає перше місце на ринку смартгодинників, компанії потрібно продовжувати впроваджувати нові інновації, щоб зберегти своє лідерство.

Huawei та Xiaomi наближаються до лідерства

Huawei, після запуску нових моделей, таких як GT5 і GT5 Pro, значно зміцнила свої позиції на ринку носимої електроніки. Зокрема, в азійському, латинськоамериканському, середньосхідному та африканському регіонах компанія продовжує стабільно рости завдяки стратегії локалізації та посиленню бренду на міжнародній арені.

Xiaomi, у свою чергу, також продовжує активно розвиватися на ринку носимих пристроїв. Її нові продукти, такі як Xiaomi Band 9, а також поліпшення в смартгодинниках серії Xiaomi Watch S, принесли бренду значне зростання поставок. Це дозволило Xiaomi зміцнити свої позиції як у бюджетному, так і в середньому сегменті.

Samsung і BBK активно розвивають ринок носимої електроніки

Samsung в цьому році продовжує розвивати свою лінійку смартгодинників та браслетів, а запуск нових моделей, таких як Galaxy Watch Ultra, дозволив компанії зміцнити свою позицію на ринку преміум-продуктів. Крім того, завдяки моделі Galaxy Fit3 в категорії спортивних браслетів компанія розширила свою присутність на ринку носимих пристроїв.

BBK, що займається виробництвом дитячих годинників під брендом IMOO, займає лідируючу позицію на китайському ринку. Компанія активно розвиває міжнародну стратегію, розширюючи свою присутність у нових країнах через співпрацю з місцевими партнерами.

Нагадаємо

Компанія Apple у середу почала інтегрувати ChatGPT від OpenAI у свої пристрої. 

Популярні

Новини по темі

Розвідка розкрила реальні втрати мобілізованих росіян

 • 12642 переглядiв

Харківщина під обстрілами рф: 4 постраждалих

 • 12708 переглядiв

Технічний збій у "Резерв+": коли відновиться робота

 • 10695 переглядiв